VR6 cisnienie w układzie chłodzenia,

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez PiJey88 » 19 maja 2014, o 21:12

zacznij od najprostszych rzeczy, nie szukaj problemu gdzieś gdzie jest najdrożej...

1. sprawdź termostat czy poprawnie się otwiera, ale z tego co czytam to chyba jest OK

2. SPRAWDŹ DODATKOWĄ ELEKTRYCZNĄ POMPĘ WODY !! wypnij z niej wtyczkę, zepnij na krótko i zobacz czy działa, jak nie działa to może być zalepiona syfem czy po prostu zakamieniała i może blokować swobodny przepływ cieczy przez co się grzeje.

3. temp w VR6 w zależności od wersji licznika jest różna, liczniki MM zaokrąglają temp do równych 90stopni (szybkie wskazówki), a liczniki VDO (wolne wskazówki) pokazują na bieżąco temperaturę realną, która ciągle się waha, np stoisz w korku to dochodzi do 95 st, lecisz trasą pokazuje 80 st, pałujesz to będzie 100 st., a na licznikach MM zawsze jest 90, chyba że faktycznie jakoś diametralnie skoczy temperatura, np na 100 stopni, wtedy oczywiście licznik ruszy dalej.

Ja obstawiam elektryczną pompkę która przeważnie daje ciała i w 20 letnich dziadkach już odmawia posługi i nikt tego nie zauważa.
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez pajda150 » 20 maja 2014, o 15:03

ma te wolne liczniki jak mówisz bo jesli rozumiem wolno sie podnosza a temp roznie pokazuje czy jade czy stoje , nie wiem jak przy pałowaniu bo delikatnie jezdziłem teraz bo sie wszystko dociera i przez 2 tys km tak zrobie. cały osprzet silnika jest nowy, pompki działają bo wciąga płyn jak zapale auto, ale jak juz stane to na wolnych obrotach wywala ten płyn dziwne zjawisko, pompki czujniki termostatt (sprawdzony) to wszystko nowe rzeczy, chłodnica duza nowa i nie najtansza z harta, przewody całe popodpnane tak jak ma to być jedyna rzecza ktorej nie mam z vr6 to zbiorniczek wyrownawczy, juz zamówiłem, ale jesli to wina tego to niech mi to ktos logicznie uzasadni dlaczego bo nie wierze. Głowica sciagnieta kolejny raz i pojechałą na sprawdzenie ponowne, blok tez pojdzie na sprawdzenie jak tam nie bedzie nic, to powiem szczerze bede szukał drzewa na którym sie bedzie szlo efektownie rozbic... pieniedzy utopione tyle ze to powinno chodzic jak złoto, tzn chodzi, bez stuków jak nowe, olej czysty silnik suchy wszystk pieknie tylko ten płyn.
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez pawlacz » 20 maja 2014, o 17:19

To wymien zbiorniczek na vr6 skoro jest inny, kto wie moze ma minimalny detal a jednak ma duzy wplyw na cisnienie wody...
Skoro mowisz ze wszystko jest ok tylko zbiorniczek jest inny to juz dawno bym go wymienil...
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez PiJey88 » 20 maja 2014, o 20:25

zbiorniczek nie ma wpływu, nie jeden VR jeździ na zwykłym małym
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 21 maja 2014, o 14:58

a wielu innych ludzi mówi ze jednak ma wpływ choc nie chce mi sie wierzyc, własnie ile ludzi tyle opini, ale dziekuje za pomoc
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez deusiwo » 21 maja 2014, o 19:47

Są takie środki do czyszczenia układu chłodzenia spróbuj go przepłukać może coś jest przytkane?
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 22 maja 2014, o 09:47

wszystko jest nowe i kazdy element sprawdzony nowa chłodnica, do każdego weza dochodzi płyn :(
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez patrolfak » 25 maja 2014, o 10:27

Pajda daj znać jak ogarniesz temat bo jestem ciekaw co mu może dolegać .
VW Golf Mk1 VR6
Avatar użytkownika
patrolfak
Members
 
Posty: 1059
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 21:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pajda150 » 27 maja 2014, o 18:52

nie ogarniam, blok bez dziur, głowica bez dziur, bylo podejrzezenie ze pompa wody zle zamontowana i pociskała płyn do chłodnicy ale wszystko jest tak jak nalezy, rozrrzad tak jak wszedzie pisze i tak jak mam byc, niektorzy mówia mi ze vry sie strasnie grzeją, i ze to własnie mój przypadek, ale to NIEMOZLIWE bo tym autem sie nie da jechac, 3 minuty od odpalenia i wode wywala, a kasa leci dalej bo co rozbieranuie to uszczelka pod głowice itd itd, za ta kase co wydałem na tego skubańca byłaby erka i to na wielu nowiutkich podzespołach, jestem załamany, jak ktos mi pomoze i poradzi a bedzie to to, obiecuje ze przyjezdzam pod dom z odpowiednim prezentem...
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez junior123-1986 » 27 maja 2014, o 19:16

Witam kolegów jestem nowy na forum ale borykam sie z tym samym problemem co kolega pajda ten sam silnik 2.8 AAA tylko w ........ i nie wywala mi plynu ale temperatura mi skacze wczesniej bylo tak ze weze mi pekaly ale powymienialem na nowe i narazie jest ok ale ta sama sytuacja wszystko powymieniane,posprawdzane przejade 500 metrow i juz temperatura rosnie podczas jazdy utrzymuje sie przed O naliczniku nie ma roznicy czy butuje czy jade normalnie ale tylko jak stane na chwile to 2 lub 3 minuty i juz wentylatory mi zalacza czy to jest normalne gdzie pytam kolegow co jezdza takim autem to im sie utrzymuje na srodku a zeby wentylatory wlaczyc to troche czasu mija nie tak jak u mnie moze ktos mial podobny przypadek badz wie w czym moze siedziec problem pozdrawiam
Ostatnio edytowano 27 maja 2014, o 19:20 przez junior123-1986, łącznie edytowano 1 raz
junior123-1986
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 maja 2014, o 19:08
Lokalizacja: Świętoszów

Poprzednia stronaNastępna strona

www.inel.gda.pl/pl/oferta/sterowania-do-bram.html



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości