układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez strzeliniasty » 3 sty 2013, o 00:29

eee a termostat nie jest w pompie wodnej??
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

 

Postprzez slawek5t » 3 sty 2013, o 00:56

Tak jest przy pompie ale najpierw trzeba sie tam dostać.

foto :
Obrazek

króciec z termostatem jest zasłoniety pompą wspomagania.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kfysiu1 » 3 sty 2013, o 07:13

Właśnie odkręciłem te 4 śruby i wspomaganie ani drgnie. Czy będę musiał spuścić płyn ze wspomagania?? Odkręcić tą rolkę co jest na pompie od wspomagania żeby zdemontować pasek??
kfysiu1
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 sty 2012, o 23:32
Lokalizacja: Dobczyce

Postprzez pietrasiak2 » 3 sty 2013, o 12:17

Kolego musisz odkręcić wspornik pompy wspomagania od dołu i po bokach masz 3 śruby jedna od napinacza wspomaganie 2 na zawieszeniu przykręcone do wspornika kompresora i cały zespół wyciągasz w dół i masz całe kolano widoczne . Mnie w sylwka zajeło to 25 min roboty tzn samej wymiany + 25 spuszczanie i odpowietrzenie :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez murgen » 4 sty 2013, o 19:28

Ja w moim od gory sie dostalem, prosciej, 2l 8v, pierwsze altek potem sprezarka klimy i podstawka i juz poszlo z gorki. Myslalem zeby z dolu sie dostac ale poogladalem i dalem spokoj.
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 454
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Pawełgolfgreen » 13 sty 2013, o 17:42

żeby nie powtarzać temata ;-) napisze
Chciałęm uszczelnić króciec między głowicą, troszke przecieka po kropelce a jednak coś ubywa :lol: :lol: byłem wczoraj u sprzedawcy w sklepie motoryzacyjnym powiedział ze do krócca nie robią oringów bo mogą sie odkształcić i objaw bedzie ten sam. 2 miesięcu temu odkreciłem króciec i dałem silikon czerwony budowlany od temperatur jednak nie pomaga,
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pablomed » 14 sty 2013, o 00:19

Pawełgolfgreen, ponieważ przyczyną wycieku zwykle nie jest o-ring tylko małe pęknięcia między otworami na śruby a światłem króćca, albo odkształcenie powierzchni króćca przylegające do głowicy, albo wżery w powierzchni głowicy.Czyli jedyne słuszne działanie to kupno nowego króćca najlepiej w aso (niecałe 60), albo w sklepie który sprowadzi ci część oryginalną (ok 40 ) , nowy oring, dokładne oględziny powierzchni głowicy pod króćcem czy nie ma wżerów. Jeśli sa wyrównać je dowolnym klejem dwuskładnikowym do metalu (10 zeta) i przeszlifować. Nowe króćce mają zawsze dwa otwory na czujniki zamiast jednego, jeden trzeba zaślepić, zaślepka może być z zamienników od Toprana - kilka zeta. Nie wolno przykręcać zbyt mocno.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Pawełgolfgreen » 14 sty 2013, o 15:20

Pech to pech, dzisiaj termostat padł, temperatura 90C na liczniku, po przjechaniu 33km dolny wąż zimny. Czyli mówiąc można odkręcić alternator i dopiero do termostatu, nie chce odkręcać pompy wspomagania, nie mam kanału.
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pietrasiak2 » 14 sty 2013, o 16:22

Jak dolny jest zimny przy 90 st to moim zdaniem termostat trzyma silnik w temperaturze on ma sie otwierac jak osiasnie silnik temp.i zamknac jak spadnie .Widocznie miales niedogrzany silnik i termostat zamknal obieg na chlodnice stad waz dolny byl zimny
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Pawełgolfgreen » 14 sty 2013, o 18:28

Raczej nie, sprawdzałem od razu po przejechaniu 33km na zapalonym silniku. nawet nie słyszałem ze wiatraks ię przełączył :lol: :lol:

[ Dodano: 2013-01-14, 18:41 ]
sprawdziłem ponownie czy działa na biegu jałowym, he jednak gorący, mój błąd.
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pablomed » 15 sty 2013, o 00:25

Pawełgolfgreen, zostaw to w świętym spokoju prosze cię jest zima. Póki się nie przegrzewa jest ok w trasie te silniki w zimie się nie dogrzewają więc nie oczekuj że dolny waż się zagrzeje.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Cieknąca chłodnica

Postprzez Golf_GL » 17 sty 2013, o 21:43

Witam,mam pewien problem,otóż cieknie mi u dołu chłodnica na tzw. ulu...Mam do Was takie pytanie,czy da mi coś w tym przypadku uszczelnienie chłodnicy Radweldem?I czy nie spowoduje to przytkania nagrzewnicy?Z góry dziękuję za odpowiedzi..
Golf_GL
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 09:28
Lokalizacja: Polska
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 90 KM ABS
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość