spada poziom płynu chłodniczego ... ;/

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez SmokyDRFT » 20 mar 2013, o 20:06

temperatura na rozgrzanym to tak jak ostatnio te mrozy były to 80 nie przektoczyło tak mi ten wskaźnik na desce rodzielczej pokazywał a tem oleju to tak 80 czasem 85 .
SmokyDRFT
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 26 lut 2013, o 12:54
Lokalizacja: RPZ

 

Postprzez Rafi88 » 26 mar 2013, o 00:55

Ja miałem wyciek przy peknietym plastyku łączącym węże idące od zbiorniczka do dolewania płynu.Mechanior stwierdzil ze w GOLFACH III to norma-taki slaby punkt.wyciek mozna zaobserwowac na wezach w postaci bialego nalotu.
Rafi88
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 25 mar 2013, o 19:56
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wojtas11 » 28 mar 2013, o 09:58

Jesli sa plastikowe krocce na wezach, ktore ida do reduktora to stawiam na nich. zalozylem w styczniu lpg i juz dwa razy dociagalem opaski bo cieklo i to sporo a za bardzo nie dociagniesz bo znowu urwiesz wszystko. sprawdz wejscie do reduktora bo tam przewaznie nie widac wyciekow
wojtas11
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 23:56
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Poldek » 28 mar 2013, o 16:21

Krociec wody sprawdz bo moze jest popekany,ja u siebie dzis to zauwazylem i czeka mnie wymiana
na rozgrzanym silniku dotykaj ten krocicec wciskaj moze bedzie gdzies spieprzal plyn
Poldek
Fanatyk
 
Posty: 1033
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 22:00
Lokalizacja: Lubin

Postprzez mlodystm » 4 kwi 2013, o 21:50

Witam , ja też zachodziłem w głowe, nie zaglądałem pod mache i wkońcu wyszło, ze dwa litry musiałem dolać, pojechałem do mechanika i przyczyną nie miła... Pęknięta nagrzewnica i tak ucieka płyn , co miesiąc musze dolewać mu z poł litra przynajmniej
mlodystm
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 12:39
Lokalizacja: ok.Trójmiasta

Postprzez hanawald » 5 kwi 2013, o 15:23

;-) najlepiej sprawdz króciec.z rana.a najlepiej kup małe lusterko i zobacz od spodu czy nie jest pekniety.szwagier tak miał i podczas jazdy mu uciekało.jak dostawał temperatury
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Porsche » 5 kwi 2013, o 15:32

Złap i mocno ściśnij kilka razy gumowy przewód wychodzący z kroćca. Polecam na ciepłym silniku , guma jest trochę bardziej miękka. U siebie tak robiłem, płyn tryskał z niego i to solidnie. Będziesz miał pewność. Swoją drogą jakiś czas później przy wymianie pompy wody wyszło, że i tam była mała nieszczelność.
Porsche
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Zaraz tu obok

Postprzez SmokyDRFT » 6 kwi 2013, o 16:26

Witam :) ostatnio toroche grzebalem przy tyn silniku i sciskalem weze i krucce sa ok musze i tak jechac na wymiane oleju to mechanikuwi powiem zeby tam po zagladal :D
SmokyDRFT
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 26 lut 2013, o 12:54
Lokalizacja: RPZ

Postprzez robert21454 » 8 kwi 2013, o 11:59

a sprawdzales czy plyn nie dostaje sie do oleju?
robert21454
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 09:59
Lokalizacja: łączno

Poprzednia strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości