problem z temperatura

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Poluś » 2 lis 2013, o 19:00

witam koledzy podepnę sie pod temat tyle że u mnie temperatura nie rośnie dochodzi do 35-40 stopni i ani rusz dalej wymieniłem chłodnicę czujnik temp.termostat płyn nowy zalałem i dalej mam to samo uszczelka pod głowicą cała przynajmniej nie poci się wentylator się włącza jak dłużej postoję bez ruchu myślałem o podjechaniu na serwis VW i podpiąć pod kompa może będą wiedzieli co jest nie tak co sądzicie o tym?
Avatar użytkownika
Poluś
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 17:01
Lokalizacja: Znajomy

 

Postprzez mateusz_918 » 2 lis 2013, o 19:06

masz wskazówkę zepsutą w srodku auta
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Poluś » 3 lis 2013, o 14:34

Ale to co mam wymienić sam wskaźnik temp.
Avatar użytkownika
Poluś
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 17:01
Lokalizacja: Znajomy

Postprzez trollu » 3 lis 2013, o 17:16

raczej całe zegary chociaż możesz pogrzebać w samym wskaźniku temp. podpiecie kompa w serwisie to chyba najgorszy wybór, ciekawe ile za to zapłacisz, lepiej kup kabel na alledrogo
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 3 lis 2013, o 19:42

tak kabel na allegro to z 50 zł i masz na wieki

można jeszcze zmierzyc opór na czujniku by wykluczyc czujnik
co i jak zmierzyc było opisywane

nie wiem czy jest sens grzebac w zegarach łątwiej kupic drugie za 50 zł na allego lub taniej na szrocie

ale pogrzebac można jeśli czujnik temp będzie sprawny gorzej nie będzie :))
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Bloku » 16 maja 2014, o 20:38

Ludzie mam problem jak nie wiem juz nie ogarniam tego układu napisze co zrobiłem a potem co sie dzieje
wymieniłem juz
-czujnik na chlodnicy ten u gury co ma wtyczne na 3piny
-rurke z nagrzewnicu bo ciekła
-termostat
do tego sprawdzilem czy wentylator działa na pierwszym i na drogim biegu jest ok ale tylko jak robie na krutko
co sie dzieje
-z cimatronika leci zimne powietsze nawet jak dam na maxa cieple
-teperatura na liczniku pokazuje 100 i dalej rosnie ostatnio nawet do 115 i
-rozwalilo mi kruciec wychodzacy z kabiny z nagrzewnicy!!!!!
-wentylatory nic nie reaguja na ta temperature

CO JA MAM DALEJ ROBIC WEZE SA WSZYSTKIE CIEPŁE JUZ KILKA RAZY ZAGRZEWALEM AUTO I GASIŁEM I TAK KILKA RAZY

jeszcze jedno dziwne ze jak temperatura skoczy do 110c to gasze auto i wentylatory wlanczaja sie na 2 chyba bieg :) CZARNA MAGIA
Avatar użytkownika
Bloku
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 31 mar 2014, o 07:54
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Paweu » 16 maja 2014, o 21:27

Bloku napisał(a):Ludzie mam problem jak nie wiem juz nie ogarniam tego układu napisze co zrobiłem a potem co sie dzieje
wymieniłem juz
-czujnik na chlodnicy ten u gury co ma wtyczne na 3piny
-rurke z nagrzewnicu bo ciekła
-termostat
do tego sprawdzilem czy wentylator działa na pierwszym i na drogim biegu jest ok ale tylko jak robie na krutko
co sie dzieje
-z cimatronika leci zimne powietsze nawet jak dam na maxa cieple
-teperatura na liczniku pokazuje 100 i dalej rosnie ostatnio nawet do 115 i
-rozwalilo mi kruciec wychodzacy z kabiny z nagrzewnicy!!!!!
-wentylatory nic nie reaguja na ta temperature

CO JA MAM DALEJ ROBIC WEZE SA WSZYSTKIE CIEPŁE JUZ KILKA RAZY ZAGRZEWALEM AUTO I GASIŁEM I TAK KILKA RAZY

jeszcze jedno dziwne ze jak temperatura skoczy do 110c to gasze auto i wentylatory wlanczaja sie na 2 chyba bieg CZARNA MAGIA


Po pierwsze popraw ortografię bo tragedia.

Po drugie może czas odpowietrzyć nagrzewnice?

Po trzecie powinieneś dostać kolejnego warna za walenie dubli na forumku..

Pozdro 600.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Bloku » 16 maja 2014, o 23:00

Jak odpowitrznic nagrzewice ? sorki za ortografie i za next posta ale zależy mi na info prosze o szybka odpowiedz dzieki z góry pozdro 700
Avatar użytkownika
Bloku
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 31 mar 2014, o 07:54
Lokalizacja: Bytom

Postprzez pietrasiak2 » 17 maja 2014, o 09:07

Bloku napisał(a):Jak odpowitrznic nagrzewice ? sorki za ortografie i za next posta ale zależy mi na info prosze o szybka odpowiedz dzieki z góry pozdro 700

Najszybciej na wyłączonym silniku odpiąć węże we/wy wziąść wąż i lejek zalać /przelać ją płynem potem uzupełnić na ile się da węże wpiąć je i uruchomić auto.Tak jest najszybciej (Niektórzy tak zalewają też układ) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Rumiany » 2 paź 2014, o 08:26

Cześć wszystkim forumowiczom, ja również mam problem z temperaturą :( Po przejechaniu ~3km wskaźnik temperatury pokazuje 100 stopni a później wzrasta do 110 . Wentylator nie działa na 1 biegu to wiem i słyszę go dopiero jak zgaszę silnik ale działa przez około minutę. Tu moje pytanie ..czy wymiana czujnika/termostatu jest konieczna od razu? Przyznam ,że trochę zainwestowałem w goferka i na razie krucho. Czy mogę się spodziewać jakichś dalszych awarii do czasu wymiany? :przestraszony: z góry dzięki za odpowiedź . Pozdro :hyhy:
:hyhy:
Rumiany
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30 wrz 2014, o 18:26
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości