Nie dogrzewa się do właściwej temperatury.

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Michu! » 31 gru 2014, o 13:43

też mam problem z niedogrzaniem, aż masło mi się zrobiło na korku oleju..tylko, że u mnie sprawa wygląda tak, że podczas jazdy temp jest 70 albo 80 stopni i dolny wąż jest ciągle zimny, ząs kiedy golfik stoi odpalony na parkingu to potrafi sie spokojnie zagrzać do 90 stopni, dolny wąż robi się gorący itd. mam zamiar wymienić termostat ale nie wiem czy to ma sens, bo skoro na postoju temp wzrasta do 90 stopni, włacza się wentylator i spada do 80 to chyba termostat działa...
Czy ktoś ma pomył co mu jest? wgl temp 70-80 stopni nabiera dopiero po około 10km, niby mamy teraz mrozy ale nawet fordowski diesel starego typu predzej łapie temperature :kwasny:
Avatar użytkownika
Michu!
Badacz tematu
 
Posty: 345
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 11:30
Lokalizacja: Knurów
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez MiroGti » 31 gru 2014, o 13:49

Michu! napisał(a):że podczas jazdy temp jest 70 albo 80 stopni i dolny wąż jest ciągle zimny,

Termostat na 100% podczas jazdy silnik jest cały czas chłodzony powietrzem i temperatura spada dlatego bo termostat jest otwarty cały czas na dużym obiegu , dopiero gdy staniesz to go zagrzejesz bo nie chłodzi go dodatkowo pęd powietrza , po to jest termostat żeby najpierw silnik zagrzał się na małym obiegu i jak złapie te 89 stopni otwiera termos i daje obieg na całość układu chłodzenia
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Michu! » 31 gru 2014, o 13:54

noo i o taką odpowiedź mi chodziło, mechanik stwierdził, że wszystko jest ok i jestem przewrażliwiony, czułem że się myli :lol: masz u mnie browar jak się kiedyś jakimś cudem spotkamy :ok:
Avatar użytkownika
Michu!
Badacz tematu
 
Posty: 345
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 11:30
Lokalizacja: Knurów
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 31 gru 2014, o 14:03

Michu! napisał(a): masz u mnie browar jak się kiedyś jakimś cudem spotkamy

Góra z górą się nie zejdzie ale człowiek z człowiekiem ........... może :lol:
i zmień mechanika ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez dzast » 1 sty 2015, o 12:22

Witam Panowie moja sytuacja wygląda tak wymieniłem u mnie w golfiku nagrzewnice wszystko fajnie pięknie tylko jak jade np 20km to tem. silnika pokazuje 80-81stopni jak mam włączony nawiew ( ciepłe) na 2 albo 3 biegu jak wyłącze całkowicie to wzrośnie do 90stopni a jak załącze z powrotem nawiew to znowu spada do 80stopni ;/ co to może być ( termostat) ?? przy starej nagrzewnicy tak nie miałem normalnie trzymał temp. 90stopni nie mam pojęcia co to może być ?? :-/
Ostatnio edytowano 1 sty 2015, o 18:05 przez dzast, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dzast
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 21 paź 2014, o 21:48
Lokalizacja: Lc

Poprzednia strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości