Golf III GTI 2.0 8V gotuje sie woda

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 9 lut 2014, o 22:59

koszta uszczelki + wypadało by planowanie głowicy . :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez TomaszB100594 » 9 lut 2014, o 23:01

Gesiu_15 napisał(a):z jakiej firmy kupowałeś ? a powiedz mi dolny wąż chłodnicy ciepły ?


a dokadnie nie wiem jakiej firmy wiem tylko tyle ze made in germany :-)

[ Dodano: 2014-02-09, 22:02 ]
dzieki za odpowiedzi odezwe sie juro :-)
TomaszB100594
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16 sty 2014, o 19:09
Lokalizacja: Żabno

Postprzez Gesiu_15 » 9 lut 2014, o 23:06

weź sprawdź ten termostat jeszcze raz zamiast pakować się w koszta . Do wrzątku i sprawdź czy się otwiera .

http://autokult.pl/2012/09/25/termostat ... c-poradnik
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Imper » 10 lut 2014, o 03:43

zeby rozwiac watpliwosci sprawdz kompresje
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TomaszB100594 » 10 lut 2014, o 19:05

dzisiaj juz mialem sciagac glowice ale jeszcze sprobowalem go odpowietrzyc i co sie okazalo ze byl zapowietrzony tylko nie wiem czemu nie chcial sie odrazu odpowietrzyc tylko po dlugich mekach. Teraz po wymianie termostatu i pompy wody szybciej sie grzeje i trzyma 90 stopni a w kabinie z nawiewu grzeje jak w piekarniku wiec problem rozwiazany :) teraz jeszcze tuleje na wahaczach, laczniki stabilizatora i gumy na stabilizator :-) Dzieki wszystkim za odpowiedzi :-)
TomaszB100594
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16 sty 2014, o 19:09
Lokalizacja: Żabno

Postprzez Gesiu_15 » 10 lut 2014, o 19:11

dobrze że nie ściągnołeś głowicy :luka: dobrze że odpowietrzyłeś i śmiga :ok:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez TomaszB100594 » 10 lut 2014, o 19:51

od sciagniecia glowicy dzielil mnie krok ale jeszcze mnie pokusilo sprobowac odpowietrzyc :-)
TomaszB100594
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16 sty 2014, o 19:09
Lokalizacja: Żabno

Postprzez MiroGti » 12 lut 2014, o 22:35

Wymien kolego sobie korek od zbiorniczka z plynem i bedzie po sprawie przerabialem to ostatnio tez mi na trasie zagotowal zrobilo cisnienie i korek nie puszczal ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez TomaszB100594 » 13 lut 2014, o 21:17

juz jest wszystko ok :) grzeje sie szybko i trzyma 90 stopni a w kabinie mozna saune zrobic hehe
TomaszB100594
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16 sty 2014, o 19:09
Lokalizacja: Żabno

Poprzednia strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości