dokręcony korek i brak chłodzenia;/

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Chudy155a » 14 wrz 2014, o 20:30

tak do kabiny idą dwa węże ten dolny robi się późno ciepły tak samo dolny wąż dawno już jest 90 stopni a one dopiero sie zaczynaja robić ciepłe tak samo czasem musze go po uciskać żeby zrobił się ciepły
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

 

Postprzez łukasz1983 » 14 wrz 2014, o 20:35

tak do kabiny idą dwa węże ten dolny robi się późno ciepły tak samo dolny wąż dawno już jest 90 stopni a one dopiero sie zaczynaja robić ciepłe tak samo czasem musze go po uciskać żeby zrobił się ciepły
Czekaj,bo się trochę pogubiłem.Ty teraz piszesz o wężu do nagrzewnicy,czy o powrocie z chłodnicy?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 14 wrz 2014, o 20:37

Chudy155a napisał(a):a da się go wyciagnać bez wyciągania obudowy termostatu?:)


nie ma takiej opcji ;-) trzeba obudowę rozkręcić i dopiero termostat się ukazuje ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 14 wrz 2014, o 20:44

oba ten powrotny z kabiny i dolny chłodnicy już dawno jest 90stopni a one dopiero sie powolii zaczynaja robic ciepłe a czasem z chłodnicy muszę uciskać zeby wody nabrał
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez łukasz1983 » 14 wrz 2014, o 20:51

Chudy155a, Ściągnij wężyk powrotny (to ten cienki,który idzie do zbiorniczka wyrównawczego),odkręć korek,w otwór wsadź wężyk i odpal samochód.Z wężyka na wolnych obrotach ma się wylewać płyn.Jak się nie wylewa,to mógł się przytkać w króćcu jakimiś śmieciami.Jak się nie przelewa płyn,to go zgaś i dmuchnij w wężyk,może się odetka,jeżeli jest przytkany.
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, o 20:53 przez łukasz1983, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 14 wrz 2014, o 20:52

A jak dawno temu była wymieniana pompa wody :?: może pompa wody jest już na wykończeniu.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 14 wrz 2014, o 20:53

ok właśnie zauważyłem że ciężko ma zrobić obieg , a mam jeszczne jedno pytanko gdzie później wyczyścić ? czy może jakis płyn wlać ? zeby wypłukało
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez łukasz1983 » 14 wrz 2014, o 21:01

gdzie później wyczyścić
Tak jak pisałem lubi się przytkać w króćcu na wyjściu powrotu.Przedmuchaj go,powinno odetkać,jeżeli jest faktycznie zatkany.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Chudy155a » 14 wrz 2014, o 21:16

wczoraj wkładałem nową obudowę termostatu więc wątpie by było przytkane , a tak przy okazji padł mi jeszcze nawiew co może być przyczyną blaszki w konsoli są ok bo sprawdzałem jak sprawdzić czy dmuchawa działa?
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez łukasz1983 » 15 wrz 2014, o 11:00

Chudy155a, Zrób tak jak ci napisałem wyżej.Skoro jesteś pewny drożności króćca to może pompa siada i nie ma siły pchać płynu.
Pisałeś,że jeden wąż z nagrzewnicy jest ciepły,a drugi zimny,w takim wypadku istnieje możliwość,że nagrzewnica jest zatkana,i ie ma obiegu.Węże do nagrzewnicy powinny być tak samo ciepłe pod warunkiem,że nawiew jest wyłączony.Zarówno zasilanie jak i powrót.Jak włączysz nadmuch to powrót powinien być chłodniejszy,ale nie zimny.
U ciebie będzie albo słaba pompa,(ale wtedy by ci się przegrzewał),albo przytkana nagrzewnica,i stąd słaby obieg.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości