Chlodnica+uklad chlodzacy

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 4 kwi 2014, o 12:06

Odłącz dolny wąż od chłodnicy i wylej wodę , zalej go jakimś Petrygo , Borygo , K2 itd . Podczas dolewania możesz naciskać węże od chłodnicy żeby dobrze dotarł płyn . Włączasz auto , odkręcony korek i czekasz do załączenia wentylatora :-) Wtedy masz odpowietrzony układ chłodzenia , w innym przypadku nie ma mowy żeby się układ odpowietrzył . Na twoim miejscu ogarnął bym też problem że nie pokazuje ci temp na blacie . :-)
Ostatnio edytowano 4 kwi 2014, o 12:10 przez Gesiu_15, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Mormo_VanShadow » 4 kwi 2014, o 12:09

Dokladnie to samo robilem tylko ze z woda bo narazie nie mam jak jechac na miasto to tego rodzaju plyny. Auto chodzilo nawet zeby grzalo do srodka auta i nic sie nie uruchamia. Jedynie woda sie gotuje i caly czas jest otwarty zbiorniczek. Czemu sie tak dzieje nie mamy pojecia. A chlodnica jest zimna. Herbate mozna robic w zbiorniczku ;/
Nowy Fan VW Golf3 :)
Mormo_VanShadow
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 13:57
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez pietrasiak2 » 4 kwi 2014, o 12:11

Jeśli dolny wąż chłodnica - termostat jest ciepły tzn że termostat się otwiera.
Problem jet tylko w tym że nie powinien "gotować " cieczy po 2-3 min.
Tu może by należało sprawdzić miernikiem ten elektro włącznik wiatraka :-)
A jeszcze może sprawdź jeszcze korek wlewu cieczy :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Mormo_VanShadow » 4 kwi 2014, o 12:18

Takie podsumowanie. Obieg dobry, plyn wraca do zbiorniczka, chlodnica zimna, wentylatorek nie chodzi... Czytalem tez zeby auto nagrzac tak na full i wtedy musi zalapac. Myslicie zeby jeszcze raz przeczyscic uklad ?
Nowy Fan VW Golf3 :)
Mormo_VanShadow
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 13:57
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez pietrasiak2 » 4 kwi 2014, o 12:26

Nie jest dobrze bo albo ja czegoś nie rozumiem pisałeś
Mormo_VanShadow napisał(a):grube weze sa bardzo cieple

Tu należy wykluczyć termostat jak pisałem dolny i górny są ciepłe cy sama góra?
Jak tak to stanął termostat i wyklucz to.
Ps masz 1,4 motor jaki kod może masz ten termostat przy głowicy?
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Mormo_VanShadow » 4 kwi 2014, o 12:32

Oba sa cieple dolny i gorny. Jak mam sprawdzic to o co pytasz ? To jest ten nr taki dluzszy ?
Nowy Fan VW Golf3 :)
Mormo_VanShadow
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 25 mar 2014, o 13:57
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez pietrasiak2 » 4 kwi 2014, o 12:35

Mormo_VanShadow napisał(a): To jest ten nr taki dluzszy

KOD silnika
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MiroGti » 4 kwi 2014, o 21:26

Powiem tak woda ma temperaturę wrzenia ok 98 zaczyna wrzeć a płyn nie będzie to po pierwsze a po drugie jeśli oba węże sa gorące to znaczy że termostat puszcza, i jest obieg , więc najpierw wymień ten czujnik od temperatury silnika żebyś wiedział co się dzieje z temperaturą i kolejna sprawa czujnik na chłodnicy 3 piny pewnie padnięty i nie włącza wiatraka kolejna sprawa może być korek od zbiorniczka wyrównawczego padnięty i robi ciśnienie a natępnie wywala płyn ja tak miałem u siebie zacznij od niego i te czujnik zmień i będzie śmigać . Mi jak padł ten korek to też nie mogłem odpowietrzyć
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez carrie86 » 8 kwi 2014, o 20:00

Ostatnio podczas jazdy wywaliło mi zaślepkę króćca, wymieniłam, koledzy sugerowali że może być padnięty korek to na wszelki wypadek też nowy dałam. Uzupełniłam płyn, a teraz widzę że podczas gdy samochód chodzi to stopniowo w zbiorniczku poziom płynu się podnosi. Czy to normalne? Temp. doszła do 90, wiatrak się nie włącza. Powiedzcie mi też czy te węże które idą od zbiorniczka powinny być ciepłe? Może głupie pytanie, no ale jako kobieta mam jeszcze mało wiedzy na ten temat.
Avatar użytkownika
carrie86
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 6 sty 2014, o 11:19
Lokalizacja: Człuchów

Postprzez Gesiu_15 » 8 kwi 2014, o 20:04

a powiedz mi jak masz 90 to jakie są węże chodzi mi o góra , dół ? :-) ciepłe , zimne ? a to że wiatrak się nie załącza może być że termostat się nie otwiera i wentylator się nie załączy lub termowłącznik siadł :luka:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron