Po wymianie wtrysków nie jedzie więcej niż 140

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Po wymianie wtrysków nie jedzie więcej niż 140

Postprzez infinity051 » 28 cze 2013, o 18:08

Witam mój golf 90 km 1z 96 r ma

Zaślepiony egr
przelot
wywalony kat + strumienica
Postanowiłem wymienić wtryski i po wymianie

przyspieszenie duż dużo lepsze widać od razu różnice 110 km kolegi - zjadam

ale nie byłem na żadnej regulacji a pewnie jest wskazana i golf - kopci okrutnie (wczesniej nie kopcił ) - prędkość maxymalna zmalała z 180 na 140 przyspiesza szybko a nagle po 140 jakby gaz puścił i wskazówka prędkości ani drgnie
infinity051
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 maja 2013, o 01:18
Lokalizacja: szczecin

Po wymianie wtrysków nie jedzie więcej niż 140

 

Postprzez palio » 29 cze 2013, o 08:14

A czy po wymianie wtrysków były sprawdzane korekcje (tzn.: dawka paliwa, kąt wtrysku). Mogły się one rozjechać.

To normalne, że po wymianie wtrysków na większe auto będzie kopciło. W końcu dostaje dużo więcej paliwa. Trzeba pojechać do tunera i zrobić wirusa.

Z opisu wynika, że auto wpada w tryb awaryjny. Jak masz możliwość podłączenia auta pod vaga to sprawdź zapisane błędy w ECU oraz zrób kpl. logów dynamicznych i statycznych.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez infinity051 » 29 cze 2013, o 12:35

dzięki wielkie za odpowiedź po wymianie wtrysków nie było robione nic (żadne kąty dawki etc)

Może wiecie gdzie w Szczecinie mi to zrobią? Lub czy zrobią mi to w firmie Vtech pewnie każdy ją zna chiptuning
infinity051
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 maja 2013, o 01:18
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Piaggio » 1 lip 2013, o 22:30

infinity051, nie masz kata- przelot jest lżejszy, turbo ma lzej i szybciej się" rozkreca" + do tego większe wtryski i n75 nie nadąża...... łapiesz typowego Notlaufa
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez leopard » 4 lip 2013, o 00:09

infinity051 napisał(a):Może wiecie gdzie w Szczecinie mi to zrobią


zapraszam na priva ... :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Cichociemny » 1 paź 2013, o 19:10

A ja mam takie pytanie, jak mialem robionego chipa w firmie tuningowej to mi powiedzieli ze mam zjechane wtryski przez co mi tak malo koni doszlo, jak je zmienie na nowe to bedzie wiecej, tyle ile mialo byc na dobrych wtryskach po tuningu czy znowu trzeba jechac do tej firmy?
:)
Cichociemny
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:06
Lokalizacja: Przemysl

Postprzez krzyś » 1 paź 2013, o 19:19

zakładaj wtryski najlepiej większe np216 i ogień :-) auto masz serie? ile km przybyło po chipie?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Cichociemny » 1 paź 2013, o 19:36

mam sprzeglo jakies od 90 konnego chyba jednomas, seryjnie powinno byc okolo 110tak? a ja mialem 100 i doszlo mi jkaies 20. To jak zamowie te 216 to ile moge sie spodziewac? ze 130 bede mial?
:)
Cichociemny
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:06
Lokalizacja: Przemysl

Postprzez krzyś » 1 paź 2013, o 19:50

jeżeli silnik masz afn to jeśli motor masz zdrowy to powinien trzymać serie czyli 110km jeśli dałbyś 216ski plus wirus to powinno podejść pod 140 kucy. zaloguj auto i wrzuć na forum logi
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Cichociemny » 1 paź 2013, o 20:01

No wlasnie gosciu mi tam mowil ze silnik generalnie jest ok tylko jeden wtrysk baaardzo mocno ponoc leje. Wiec moge liczyc na 140? a ile nm? teraz mam okolo 260 i czy musze znowu po wymiane isc na chipoa?
:)
Cichociemny
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:06
Lokalizacja: Przemysl

Postprzez krzyś » 1 paź 2013, o 20:26

dziwie że koleś ci zrobił tego chipa przy nie sprawnym aucie powinien cie odesłać z kwitkiem skoro stwierdził że wtryski niedomagają to najpierw należy usunąć usterkę wiec wyciągaj je daj do sprawdzenia bo tylko maszyna prawdę o nich powie jeśli sa do kitu zakładaj nowe co do mocy pojedziesz na hamownie to sie dowiesz ile będzie. najpierw podłączyłbym się pod vaga porobił logi to już jakiś wgląd daje w stan silnika to powinieneś zrobić przed robieniem chipa.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Cichociemny » 1 paź 2013, o 20:34

Myslalem ze wszystko bylo dobrze, jak dawalem do mechanika to mowil ze wszystko wyglada ok, jechal tez ok, bez problemu. A tak swoja droga szukalem teraz na necie tych wtryskow 216 i widze ze sa na aukcjach do wyboru cisnienie 190 albo 220/300, mi to nic nie mowi ale jak cos to ktore lepsze? Bo moge zaraz zamowic, tak czy siak chce wymienic te wtryski bo juz sa stare :)
:)
Cichociemny
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:06
Lokalizacja: Przemysl

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości