cisnienie doladowania

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

cisnienie doladowania

Postprzez KrOlikkk » 17 lut 2015, o 21:56

witam mam problem zalozylem wskaznik doladowania turbo i turbo pompuje mi 0.6-0.7 bara czasami skoczy do 8 ale to tylko na poczatku dodania gazu do podlogi na logach tez widac ze jest nie doladowany
zzwor od wg nie jest zaciety gruszka dziala bez gruszki pompuje jakies 1.3
to co robilem czyli
caly dolot rozebrany i sprawdzony pod katem ewentualnych dziur czy pekniec na nowo skrecony wszystkie zaciski dokrecone do konca
sztanga turbimy skrocona o jakies 3 obroty
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

cisnienie doladowania

 

Postprzez palio » 17 lut 2015, o 22:00

A log dynamiczny 011 jak wygląda?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 17 lut 2015, o 22:08

Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 17 lut 2015, o 22:13

Masz niedoładowanie. Kto Ci kazał skracać sztangę turbiny? Będziesz musiał powrócić do ustawień fabrycznych.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 17 lut 2015, o 22:19

czytelm na forum ze nie doladowanie moze byc spowodowane nie domknieta klapka od wg
wiem ze mam nie doladowanie ale czemu ono jest czy jest mozliwosc jakas zeby sprawdzic gdzie w ktorym miejscu ucieka powietrzze ?
mam tez logi przed skroceniem sztangi http://vaglog.pl/log_199947.html
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 17 lut 2015, o 22:31

W tym logu tez bez rewelacji.
Najprostszy sposób to woda z mydłem.
Może rura przy turbo pęknięta. Trzeba odkręcić i sprawdzić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 17 lut 2015, o 22:34

wszystkie rury sprawdzalem i nie widac zadnych pekniec jutro zobacze wode i mydlo czy cos wykaze
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez slawek5t » 18 lut 2015, o 15:02

Może być nie sprawny zaworek n75 lub złe napięcie w jego wtyczce. Miałem tak samo.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez KrOlikkk » 18 lut 2015, o 23:15

okazal sie niesprawny n75 wymiana na inny pomogla pompuje teraz okolo 0.85
mam jeszcze jedno pytanie bo przy jezdzie i wkrecaniu sie na wyzsze oborty powyzej 3tys cisnienie spada to normalne czy gdzies ucieka ?
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez krzyś » 19 lut 2015, o 09:18

Zrób log dynamiczny 011,003,010
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 19 lut 2015, o 14:46

Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez krzyś » 19 lut 2015, o 19:02

Szkoda,że nie zrobiłeś każdego loga z osobna no ale z tych szczątków wynika, że twoja przepływka zaniża wskazania.. turbo ładuje ok. Proponuję ostrożnie przemyć przepływkę i sprawdzić szczelność układu filtr>turbo. Ewentualnie zrób test z diodą.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości