stickerbomb zgodne z prawem?

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Postprzez PrzemkoXVI » 31 paź 2012, o 23:19

Opik napisał(a):A jak wiemy jeździ tego trochę i problemów nie ma


Czyli mam rozumieć, że dzięki swojemu nowo zakupionemu znaczkowi Porsche mogę spać spokojnie? :lol:
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

 

Postprzez gbcolin » 1 lis 2012, o 00:09

heh z tym stikerem wycieraczką i gwintem to śmiech na sali a ten diagnosta idiota chyba żuki diagnozuje na co dzień hehehehe :-D
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez greg001 » 1 lis 2012, o 04:01

dlatego napisałem żebyś napisał mi jaki to konkretny przepis, rozporządzenie czy paragraf mówiący o tym bo swego czasu sporo grzebałem na ten temat w necie i nie znalazłem
Są przepisy mówiące o minimalnym umieszczeniu kierunkowskazów oraz umiejscowienia tablicy
http://www.forum.mod-car.pl/ - forum z okolic Tychów i Bierunia /Śląsk/ - Forum - Sklep moto - Blog
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL

Postprzez skolar » 1 lis 2012, o 09:43

ja niedawno bylem na przeglądzie i miałem problem żeby na rolki wjechać ;/ diagnosta powiedział tylko "wjeżdżaj powoli żeby czegoś nie uszkodzić" i nawet sie do dymionych kierunków i świateł nie doczepił :ok:
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez Opik » 1 lis 2012, o 21:33

PrzemkoXVI, dokładnie :lol:

skolar, bo niektórzy są normalni :ok:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 1 lis 2012, o 23:58

zależy na kogo trafisz ...wbijam z kumplem na przegląd ..koles tak chodzi wokolo golfa chodzi i nagle CHŁOPAKIII to jest maszyna ..... po chwili przychodzi stary majster i mowi spokojnym , stonowanym głosem ... " i tak bym wciągnął i sobie poszedł " co sie okazało ? starszy diagnosta ma bmw 850 a my tylko wbilismy mk3 vr6 ;D przegląd przeszedł bez jakiegokolwiek problemu :)
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Postprzez PrzemkoXVI » 6 lis 2012, o 13:36

Spamerskim zwyczajem wrzucę coś od siebie - mój dziadek nie tak dawno pojechał na przegląd swoją Skodą Favorit z LPG. Termin butli upływał 2 tygodnie później. Na jednej ze stacji diagnostycznych w Szczytnie pewien mechanik powiedział, że nie postawi pieczątki, ponieważ termin butli z gazem upływa za 2 tygodnie i trzeba ją wymienić. Dziadek wyśmiał kolesia i pojechał do drugiej stacji. Tutaj wszystko przebiegło zgodnie z inicjatywą - majster powiedział jedynie, że za 2 tygodnie upływa termin na butlę i voila... Tak więc widzicie, że lista praw i pozwoleń na różne pierdoły jest odmienna w różnych stacjach diagnostycznych...
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Postprzez Paweu » 9 lis 2012, o 12:41

Odkopię trochę temat prześwitu... Prawo reguluje wielkość prześwitu tylko dla aut zasilanych LPG bądź CNG. A więc jeśli nie macie 'gazu' przepis was nie dotyczy. A więc jeśli nie szorujesz non stop wahaczem jest ok.

Kod: Zaznacz cały
Dz.U.2003.32.262 napisał:

ZAŁĄCZNIK Nr 9
WARUNKI DODATKOWE DLA POJAZDU PRZYSTOSOWANEGO DO ZASILANIA GAZEM
§ 2.4.Prześwit pojazdu nie może ulec zmniejszeniu w wyniku zabudowy instalacji, przy czym żaden z jej elementów nie może znajdować się niżej niż 0,2 m od jezdni, jeśli nie jest chroniony dolną częścią pojazdu położoną poniżej niego w odległości nie większej niż 0,15 m w poziomie z przodu i z boków.


btw. Nie sieję 'fermetu' jak to napisał szanowany kolega Opik. Stwierdziłem tylko że taka notka jest w kodeksie. :super:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 9 lis 2012, o 13:06

Paweu_mk3, czyli wynika z tego że mając butle w miejscu koła zapasowego (czyli chronioną położoną niżej jej częścią pojazdu - podłogą) może mi samochód leżeć na wahaczach i nadal będzie wszystko w porządku :D ba, w wypadku Golfa może mieć odcięte progi i leżeć na podłodze, i nadal będzie cacy, bo butla taka będzie wyżej niż 20cm nad ziemią

moim zdaniem martwy przepis bo chyba nie ma idioty, który montuje butlę POD samochodem nie osłaniając jej niczym
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 9 lis 2012, o 13:19

Opik napisał(a):moim zdaniem martwy przepis


Martwy czy nie .. ale jest. :hyhy:

Opik napisał(a):może mi samochód leżeć na wahaczach i nadal będzie wszystko w porządku ba, w wypadku Golfa może mieć odcięte progi i leżeć na podłodze, i nadal będzie cacy,


No nie będzie cacy... Policjanty mogą się czepiać że niszczysz nawierzchnię. :-|

Opik napisał(a):bo chyba nie ma idioty, który montuje butlę POD samochodem nie osłaniając jej niczym


Butle CNG są montowane pod podwoziem ;p I niejednokrotnie niczym nie osłaniane. No ale to raczej patent spotykany w dostawczakach. :-P

Baj te łej... Tak czy siak przepis jakiś tam jest ... A jeśli komuś z tego forum misie będą chciały zabrać DR za 'za niskie auto' to będzie mógł z czystym sumieniem opowiedzieć że nie reguluje tego polskie prawo i niech się doczepią do czegoś innego... :lol:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości