polerka felg rh zw2

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

polerka felg rh zw2

Postprzez killah » 6 kwi 2014, o 15:34

Siema,

myślę spróbować swoich sił z polerką felg w domowych warunkach. Z tym że nie rantów a środków.

Zapewne na początku powinienem użyć scansolu do zdarcia lakieru a potem co dalej? Od jakiego papieru zacząć? Środku nie mają jakiś odkształceń czy coś bo to nie rant więc chyba nie będę musiał tego heblować 200 zwykłym?
killah
 

polerka felg rh zw2

 

Postprzez Banita95 » 6 kwi 2014, o 16:56

killah, wszystko rób wodnymi daj zdjęcia felg nie zdziw się jak scansol nie po radzi sobie z lakierem za 1 razem u mnie tak było u sb zacząłem polerkę tylko że rantu od papieru 400 i tak do 2500
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 6 kwi 2014, o 18:04

ObrazekObrazek

Co tu dużo mówić - ori lakier ZW2

Jak za 1szym razem scansolem nie pójdzie to wtedy ponowna próba czy zdzierać resztki lakieru szpachelką/papierem ściernym?
killah
 

Postprzez Radi » 6 kwi 2014, o 18:31

killah napisał(a):Siema,

myślę spróbować swoich sił z polerką felg w domowych warunkach. Z tym że nie rantów a środków.

Zapewne na początku powinienem użyć scansolu do zdarcia lakieru a potem co dalej? Od jakiego papieru zacząć? Środku nie mają jakiś odkształceń czy coś bo to nie rant więc chyba nie będę musiał tego heblować 200 zwykłym?

Jak zedrzesz lakier to za pewnie pod nim ukaże Ci się oryginalnie wypiaskowana powierzchnia, myślę ze na początek 180 będzie dobra żebyś nie nie musiał jechać tęgo cały rok. Generalnie nie zaczynałbym polerki teraz tylko po sezonie bo może Ci zejść trochę czasu.
Banita95 napisał(a):wszystko rób wodnymi

Głupota wstępną obróbke lepiej robi sie na sucho. schodzi na to sporo czasu nie odmoczysz sobie rąk przez co skóra ci nie zejdzie ;-) wodne dopiero od 400 wzwyż
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 6 kwi 2014, o 19:45

Radi napisał(a):
killah napisał(a):Siema,

myślę spróbować swoich sił z polerką felg w domowych warunkach. Z tym że nie rantów a środków.

Zapewne na początku powinienem użyć scansolu do zdarcia lakieru a potem co dalej? Od jakiego papieru zacząć? Środku nie mają jakiś odkształceń czy coś bo to nie rant więc chyba nie będę musiał tego heblować 200 zwykłym?

Jak zedrzesz lakier to za pewnie pod nim ukaże Ci się oryginalnie wypiaskowana powierzchnia, myślę ze na początek 180 będzie dobra żebyś nie nie musiał jechać tęgo cały rok. Generalnie nie zaczynałbym polerki teraz tylko po sezonie bo może Ci zejść trochę czasu.
Banita95 napisał(a):wszystko rób wodnymi

Głupota wstępną obróbke lepiej robi sie na sucho. schodzi na to sporo czasu nie odmoczysz sobie rąk przez co skóra ci nie zejdzie ;-) wodne dopiero od 400 wzwyż


Ale Radi te felgi dopiero są szykowane do sezonu. Nie wyjadę na takich zapyziałych przecież. Domyślam się że nie zajmie mi to tygodnia tylko więcej. Ze 2-3 tyg to bankowo.

Jutro kupię scansol i zobaczymy co tam pod spodem lakieru słychać. Na razie dzięki za odpowiedzi. Na tym etapie chyba wiem już all.
killah
 

Postprzez Radi » 6 kwi 2014, o 19:59

killah napisał(a):Ze 2-3 tyg to bankowo.

E he zapytaj sie Pro100 uświadomiłem go że ręczna polerka to nie takie hop siup :lol:
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Banita95 » 6 kwi 2014, o 20:12

Radi, Polerka ręczna męczarnia
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 6 kwi 2014, o 20:14

Banita95 napisał(a):Radi, Polerka ręczna męczarnia

prawda ale efekt jest najlepszy oczywiście jeśli zrobi się ją dokładnie ;-)
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez orbit1995 » 6 kwi 2014, o 20:18

Gdy polerowałem swoje ranty, po usunięciu wstępnie lakieru okazało się że byly na nich straszne wrzery, więc musiałem to jakoś usunąć, zacząłem od papieru na wiertarke o degradacji 80, pożniej papier wodny od 200 do 2500
pożniej pasta autosol i wyszło względnie ;)
Pastą polerowałem ręcznie, po filcu i paście pozostawały maziaki
Ostatnio edytowano 6 kwi 2014, o 20:22 przez orbit1995, łącznie edytowano 1 raz
orbit1995
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 18:47
Lokalizacja: VVGOLF.PL

Postprzez Banita95 » 6 kwi 2014, o 20:28

Radi, to prawda ale dłonie nieźle dostają :/ naskórek schodzi itp sam polerowałeś to wiesz :D

orbit1995, może filc ci się zapierdzielił dlatego powstawały "maziaki"
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 6 kwi 2014, o 21:17

Podcinacie mi skrzydełka nie powiem że nie :/ W sumie za 300 zł miałbym profi polerkę środków.
killah
 

Postprzez Banita95 » 6 kwi 2014, o 21:18

killah, Nic nie podcinamy :D tylko mówimy z własnego doświadczenia ja wczoraj polerowałem swoje 6h to nie mam naskórka na palcach najlepiej by było zrobić polerkę wibracyjną fajna impreza ale drogaa
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości