Mocne żarówki

Wszystko na temat tuningu optycznego naszych aut.

Moderator: Moderator

Postprzez golf 1.4 » 20 paź 2014, o 18:16

Zmierzyłem z ciekawości napięcie w golfie i wyszło 13,06V więc myślę że nie ma sensu montować przekaźniki bo efekt może być nie widoczny dla oka prawda?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez MiroGti » 20 paź 2014, o 19:29

golf 1.4 napisał(a):napięcie w golfie i wyszło 13,06V

To masz regulator do wymiany minimalne napiecie ładowania przy światłach to 13,8 v do 14,5v takie jest dopuszczalne a ty nie długo akumulator do wymiany będziesz miał lub ładowania ;-)
a na przekaźniku dużo światełka jaśniejsze
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 20 paź 2014, o 22:55

golf 1.4 napisał(a):Zmierzyłem z ciekawości napięcie w golfie i wyszło 13,06V
Gdzie masz takie napięcie,na żarówkach?Czy się opłaca?Sprawdź to tak odpal auto,zapal światła i grubym kablem podaj + bezpośrednio z akumulatora do + w żarówce,i zobaczysz jaki będzie efekt.Jak się mocno rozjaśni żarówka to montuj przekaźniki.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 20 paź 2014, o 22:58

golf 1.4, podaj w którym miejscu mierzyłeś bo to istotne
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez golf 1.4 » 21 paź 2014, o 17:21

na odpalonym silniku wyjąłem żarówkę od mijania i jeden biegun wsadziłem w + od żarówki a - dotknąłem do masy od tej żarówki.

[ Dodano: 2014-10-21, 17:43 ]
Poszedłem teraz do auta żeby zmierzyć napięcie akumulatora i wyszło tak:
silnik wyłączony 12.1V
silnik odpalony 14.4V
po odpaleniu na 10 min i zgaszeniu napięcie na aku wyniosło 12.7V i spadało
Więc wydaje mi się że regulator jest chyba ok (nie wiem nie znam się na tym) tylko nie wiem czemu ucieka mi prąd z aku... ma dopiero 9 miesięcy firma to Fiamm (włoski) 54Ah i po kilku dniach jak auto stoi to kontrolna na aku zmienia kolor z zielonego na czarny że jest rozładowany, silnik kręci ale słychać że słaba bateria jest...
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 21 paź 2014, o 22:59

golf 1.4 napisał(a):na odpalonym silniku wyjąłem żarówkę od mijania i jeden biegun wsadziłem w + od żarówki a - dotknąłem do masy od tej żarówki.
Trochę się nie zrozumieliśmy.
Zrób tak odpalasz auto,włączasz światła (nie wyciągasz żarówki),i na + w żarówce podajesz + grubym kablem bezpośrednio z akumulatora.Jeżeli w tym momencie żarówka zaświeci jaśniej to jest sens zakładać przekaźniki.

golf 1.4 napisał(a):silnik odpalony 14.4V
Ładowanie masz wzorowe,regulator dobry.
golf 1.4 napisał(a):silnik wyłączony 12.1V
To jest bardzo kiepski wynik.Praktycznie aku jest rozładowany.U mnie po nocy mam około 12,7V.Różnica ogromna.
Co do uciekania prądu to musisz pomierzyć pobór prądu na postoju.
Wpisz w wyszukiwarkę hasło pobór prądu na postoju i poczytaj sobie a ten temat.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 21 paź 2014, o 23:02

łukasz1983 napisał(a):
golf 1.4 napisał(a):silnik wyłączony 12.1V
To jest bardzo kiepski wynik.Praktycznie aku jest rozładowany


Centra i któraś firma jeszcze ma bardzo niskie napięcie spoczynkowe, nowy i w pełni naładowany akumulator trzyma 12,2-12,5 np a samochód odpala bez problemu
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 23 paź 2014, o 22:15

A wracając do żarówek, stosował ktoś z was żarówki Boscha +90%, +60%, +50% więcej światła. Ostatnio oglądając tv zobaczyłem reklamę boscha i właśnie tam były żarówki które niby zapewniają dobrą widoczność na drodze, ale czy na tyle żeby były lepsze od Osramów?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 23 paź 2014, o 22:30

Nie chce mi się robić skanów i wrzucać, ale w teście Bosche +90 wygrały razem z mało znanymi Ring Xenon Ultima. Później były Osramy Night Breaker, Philips X-treme Vision i Hella Long Life. Stosunek cena do jakości to absolutne zwycięstwo zwykłych Osramów i Tungsramów, bo za śmieszną cenę oferują niewiele gorsze światło od czołówki.

Ja jeździłem i na zwykłych Hellach i tych zwykłych Osramach - naprawdę porządnie świecą i byłem zdziwiony ich jakością
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 24 paź 2014, o 14:26

Czyli nadal wygrywają Osramy
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Stylizacja

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości