Spalanie golf III tdi 20 jahre 110KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 26 kwi 2012, o 23:20

Dobra od początku- Masz silnik AFN- czyli seryjnie 110 koni- jest to bardzo dynamiczny silnik nawet w seri dla którego 200km/h nie stanowi problemu, Jeżeli masz problem z osiągnieciem większych prędkości rzedu 120-140 to prawdopodobnie zapieczona masz zmienna geometrie łopatek w turbinie i przydalo by sie ją wyczyscić, czynnośc nie jest zbyt skomplikowana i jeżeli masz pojęcie o mechanice to napewno bys to sam ogarną, aby mieć pewnośc że własnie łopatki śa zapieczone należało by zrobic log dynamiczny grupy 011 oraz statycznie sb, co do modzenia tego silnika- zalezy w jaką moc celujesz, jeżeli motorownia jest zdrowa nowym softem przy dobrej ręce tunera powinien uzyskac około 130-135 koni, aby bylo więcej przydalo by sie wieksze turbo co jest podstawą uzyskania duzych mocy- idealnie pasuje od silnika awx(130konnego tdi) można tez wstawić BRD robąc krok dalej- większe wtryski 216 bardz 230 i juz jest naprawde bardzo ciekawie! gdyby do tego zapodac jeszcze pompe 11 ogarnąć to wszystko softem to masz naprawde kozaka! który vr-y wciagał by lewą dziurka nosa!
Ostatnio edytowano 27 kwi 2012, o 06:58 przez Piaggio, łącznie edytowano 1 raz
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1890
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez Luki20jahre » 27 kwi 2012, o 05:28

Piaggio dzięki za konkret odpowiedz ! :) Na coś takiego czekałem.. Co do tych prędkości dzisiaj sprawdzę wszystko wieczorem i dam znać :) Co do szmocy tego auta to myślę że jednak będę go powoli zbroił w turbo wtryski i soft.. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Luki20jahre
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 12:37
Lokalizacja: Stargard

Postprzez slawek5t » 27 kwi 2012, o 15:21

Jak juz wyczyscisz turbo i dasz samego softa to odczujesz ogromną różnicę.
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1990
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Luki20jahre » 27 kwi 2012, o 17:37

Dobra sprawdzone. Auto jedzie do 120 km/h i kręci się do 3 tyś obrotków :lol: Po weekendzie majowym będę miał dostęp do kanału więc srurbo wyleci z auta :-D Moje pytanie brzmi czy ktoś posiada jakieś filmiki z YT lub link ze stronką gdzie jest opisane czyszczenie srurbo ? Rozumiem że można to samemu ogarnąć ? Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Luki20jahre
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 12:37
Lokalizacja: Stargard

Postprzez slawek5t » 27 kwi 2012, o 20:35

Wpisz w google czyszczenie turbiny afn lub w Youtube, i wyskoczy ci wszystko .
Głównie trzeba tak wyczyścić aby w środku te łopatki przesuwały sie za pomocą jednego paluszka.
Dasz rade samemu jesli coś tam ogarniasz i masz klucze. Ale najpierw dobrze sie przygotuj czytając na temat czyszczenia itd. - żeby nie było później jakichś nie miłych niespodzianek :)
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1990
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 28 kwi 2012, o 00:06

Piaggio napisał(a):Jeżeli masz problem z osiągnieciem większych prędkości rzedu 120-140 to prawdopodobnie zapieczona masz zmienna geometrie łopatek w turbinie

przede wszystkim logi - taki efek da skonczony przeplywomierz - w tym przypadku po co wyciagac turbo na stol ??

logi prawde powiedza o kondycji silnika - co do chiptuningu - w kolejnosci turbo AWX/pompa 11/cooler/wtryski ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Piaggio » 28 kwi 2012, o 10:33

Leo dlatego aby miec pewnośc napisalem o logach. więc kolego lapek w auto log 03, 08,011 i bedzie wiadomo co boli auto.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1890
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Luki20jahre » 2 sie 2012, o 15:35

To znowu ja :P Golfa oddałem do mechanika, zrobili logi wyczyścili turbo, wymienili zawór ciśnienia doładowania. Pojechałem w trasę do Poznania (200km) autko ładnie szło lekko 170 km/h a w drodze powrotnej jebut :D Znowu maX 120 km/h Zostawiłem autko na noc, rano wycieczka do mechanika i na obwodnicy autko znowu się kręci normalnie, prędkości typu 170 km/h nie są dla niego problemem. Pojechałem do mechanika opowiedziałem mu co i jak a ten rozłożył ręce i kazał przyjechać gdyby autko znowu się zamuliło ;/ Czy ktoś wie co może być przyczyną takiego zachowania auta ? Czy ktoś by mógł mi wysłać link na allegro z kablem i oprogramowaniem żebym mógł sam sobie logi zrobić ? Pomocy :P
Avatar użytkownika
Luki20jahre
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 12:37
Lokalizacja: Stargard

Postprzez kusiu » 2 sie 2012, o 21:24

Luki20jahre napisał(a):To znowu ja :P Golfa oddałem do mechanika, zrobili logi wyczyścili turbo, wymienili zawór ciśnienia doładowania. Pojechałem w trasę do Poznania (200km) autko ładnie szło lekko 170 km/h a w drodze powrotnej jebut :D Znowu maX 120 km/h Zostawiłem autko na noc, rano wycieczka do mechanika i na obwodnicy autko znowu się kręci normalnie, prędkości typu 170 km/h nie są dla niego problemem. Pojechałem do mechanika opowiedziałem mu co i jak a ten rozłożył ręce i kazał przyjechać gdyby autko znowu się zamuliło ;/ Czy ktoś wie co może być przyczyną takiego zachowania auta ? Czy ktoś by mógł mi wysłać link na allegro z kablem i oprogramowaniem żebym mógł sam sobie logi zrobić ? Pomocy :P


Mialem taki efekt jak zdychal mi przeplywomierz, szedl szedl, potem nie szedl, potem znowu szedl, az przestal jechac :) Kabelek jaki kupilem do logow, to najtanszy czarny z allegro. Do tego lapek i VAG 3.11 jak sie nie myle. Robisz logi takie jak Ci koledzy podali wczesniej, umieszczasz je na stronie LINK i koledzy z mila checia powiedza Ci, co sie ZJE#?ŁO :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Poprzednia strona




Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości