Spalanie golf III tdi 20 jahre 110KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Spalanie golf III tdi 20 jahre 110KM

Postprzez shyman » 11 maja 2011, o 22:44

Tak jak w temacie. Bo na necie roznie pisza jakis kosmos. Że niby cos kolo 4l/100km w trasie i 6l/100km w miescie. Co wy o tym sądzicie? Może ktoś ma takie autko.
Avatar użytkownika
shyman
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 30 kwi 2011, o 19:16
Lokalizacja: Piątnica

Spalanie golf III tdi 20 jahre 110KM

 

Postprzez robzar89 » 12 maja 2011, o 06:05

W lecie spalanie rzędu 6- 6.5l na krótkich odcinkach w zimie to rośnie nawet do max 7 - 7.5 przynajmniej u mnie :zawstydzony: W trasie przy jeździe w okolicach 90km/h bez szaleństw i dużych przyspieszeń to schodzi do 4.5l :cwaniak: a normalnie w trasie to okolice 5-ki wychodzą. Pozdro
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez Piaggio » 12 maja 2011, o 19:44

U mnie przy ok 50/50 trasa-miasto spalanie wychodzi Srednio 5,5 litra najmniej kiedys przy bardzo delikatnej jezdzie wyszlo mi okolo 4l/100 km w zimie 6,5 do 7 max
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez SiLaS0001 » 24 kwi 2012, o 20:38

U mnie w lato spalanie graniczy w 5 - 5,5 l w cyklu mieszanym, w zimę 6- 6,5. To narazie max jaki odnotowałem u siebie ;) Golf III Variant 1997 AFN :)
Avatar użytkownika
SiLaS0001
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 lut 2012, o 09:12
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez Luki20jahre » 26 kwi 2012, o 14:52

Dobra to żeby nei zakładać nowego tematu :P Przy jakich prędkościach ten AFN ma odcinki ? Na 4 120km/h ? Mam taki silniczek u siebie i wydaje mi się jakoś mało dynamiczny :szok: Może to przez to że przesiadłem się z Corrado vr6 :-o A spalanie ma piękne na te czasy :) Jak ktoś może to prosiłbym o jakieś linki jak ,,podrasować takiego AFN-a wymiana turbo ? wtrysków ? ostre wałki ? nowy soft ? I bez głupich komentarzy typu masz szukajke to sobie poszukaj bo wiem do czego ona służy ale może są ludzie którzy ogarniają temat i nie będę musiał szleńczeć pół dnia z szukajką. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum :super:
Avatar użytkownika
Luki20jahre
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 12:37
Lokalizacja: Stargard

Postprzez slawek5t » 26 kwi 2012, o 16:37

Luki20jahre napisał(a): Na 4 120km/h ?

Coś Ty :D :D
Ja mam tdi 90km i dałem rade 160kmh na 4 biegu. Może nawet 165 by było ale juz nie dusiłem..:D

U ciebie powinno byc nawet ciutke lepiej. Te silniki są bardzo dynamiczne.
Jesli chcesz tanio na początek troche podrasowac to zrób program. Da Ci on spokojnie 130Koników a to juz wystarczy aby lekko wycinać nawet 150 konne benzynowce. Zachowując przy tym niskie spalanie.
Jesli chcesz postawic wyżej poprzeczke to wtryski , większe turbo. Ale wtedy to koszta osiągną prawie wartość auta :D - ale jak ktoś lubi tuningowac to czemu nie... :)

Ale jesli mówisz że jedzie ci 120/h na czwórce to możesz miec coś nie tak....
Przekroczyłes w ogóle tym autem 120-130 kmh ? ?

edit :
Jesli nie szło przekroczyc 120kmh to komputer może łapać tryb awaryjny poniewaz turbo źle funkcjonuje.
Ostatnio edytowano 26 kwi 2012, o 17:29 przez slawek5t, łącznie edytowano 1 raz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Luki20jahre » 26 kwi 2012, o 17:27

Hmm widzisz coś w tym jest ;/ Jest to mój pierwszy TDi wcześniej miałem Corrado 2.0 16v i Corrado VR6... Wezmę go jutro na przepalanki i zobaczę czy poleci więcej niż 120 km/h ;/ Ale z tego co zauważyłem to tak jakby odcinał paliwo przy 3 tyś obrotów więc to chyba nie jest normalne zachowanie ? Dodam tylko że autko zachowuje się ok nic nie faluje ani nie kopci itd ;/
Avatar użytkownika
Luki20jahre
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 12:37
Lokalizacja: Stargard

Postprzez slawek5t » 26 kwi 2012, o 17:35

Luki20jahre napisał(a):jakby odcinał paliwo przy 3 tyś obrotów

Czyli pewnie turbo do czyszczenia. Nie przekroczysz 120....

Normalnie to autko jest bardzo żwawe i idzie nawet 200kmh na dobrej drodze.
Spalanie nie przekroczy OKOŁO 4,5 l na TRASIE przy 100-120 kmh .
W miescie nie powinno wiecej jak 6.0 l. - czyli jest to super wynik - dynamika tez jest super.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Luki20jahre » 26 kwi 2012, o 17:38

Spalanie mam ok martwią mnie tylko te dziwaczne odcinki ;/ jutro będę miał więcej czasu więc rozgrzeje porządnie olej i napisze co i jak :) Jak turbo do czyszczenia to opłaca się to robić ? Czy szukać większej suszarki ?
Avatar użytkownika
Luki20jahre
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 12:37
Lokalizacja: Stargard

Postprzez slawek5t » 26 kwi 2012, o 18:00

Grzanie nic nie da. Opłaca się regenerowac. Poczytaj dział diesel to wszystkiego się dowiesz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 26 kwi 2012, o 23:20

Dobra od początku- Masz silnik AFN- czyli seryjnie 110 koni- jest to bardzo dynamiczny silnik nawet w seri dla którego 200km/h nie stanowi problemu, Jeżeli masz problem z osiągnieciem większych prędkości rzedu 120-140 to prawdopodobnie zapieczona masz zmienna geometrie łopatek w turbinie i przydalo by sie ją wyczyscić, czynnośc nie jest zbyt skomplikowana i jeżeli masz pojęcie o mechanice to napewno bys to sam ogarną, aby mieć pewnośc że własnie łopatki śa zapieczone należało by zrobic log dynamiczny grupy 011 oraz statycznie sb, co do modzenia tego silnika- zalezy w jaką moc celujesz, jeżeli motorownia jest zdrowa nowym softem przy dobrej ręce tunera powinien uzyskac około 130-135 koni, aby bylo więcej przydalo by sie wieksze turbo co jest podstawą uzyskania duzych mocy- idealnie pasuje od silnika awx(130konnego tdi) można tez wstawić BRD robąc krok dalej- większe wtryski 216 bardz 230 i juz jest naprawde bardzo ciekawie! gdyby do tego zapodac jeszcze pompe 11 ogarnąć to wszystko softem to masz naprawde kozaka! który vr-y wciagał by lewą dziurka nosa!
Ostatnio edytowano 27 kwi 2012, o 06:58 przez Piaggio, łącznie edytowano 1 raz
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Luki20jahre » 27 kwi 2012, o 05:28

Piaggio dzięki za konkret odpowiedz ! :) Na coś takiego czekałem.. Co do tych prędkości dzisiaj sprawdzę wszystko wieczorem i dam znać :) Co do szmocy tego auta to myślę że jednak będę go powoli zbroił w turbo wtryski i soft.. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Luki20jahre
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 mar 2012, o 12:37
Lokalizacja: Stargard

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości