problemy z płynna jazdą 1.9 tdi 90KM silnik 1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problemy z płynna jazdą 1.9 tdi 90KM silnik 1Z

Postprzez malisz » 30 paź 2007, o 17:32

Mam problem zwiazany z płynna jazda przy obrotach dochodzących do ok.2 tys.;szarpie mi autem. Czytałem ze równiez macie ten problem ale kolega bubik nie napisał co było przyczyną :-/ możecie powiedzieć na co mam zwrócić szczególną uwage. pozdro
malisz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 15:35
Lokalizacja: łódź

problemy z płynna jazdą 1.9 tdi 90KM silnik 1Z

 

Postprzez ogi » 30 paź 2007, o 22:26

witam. może to byc nastawnik w pompie czyszczenie jego pomaga w większości przypadków, może to być tez wtrysk sterójący ten 3 z kablem. odepnij wtyczkę prędkościomierza od skrzyni i sobie pojezdzij jak będzie ok to nastawnik. dodam że miałem to samo tylko ze u mnie pomogła dopiero wymiana pompy i jest ok. aha i lewe powietrze w paliwie.
ogi
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 wrz 2007, o 20:11
Lokalizacja: bielsko

Postprzez shaggy8 » 31 paź 2007, o 13:31

Witam

Ja też mam z tym problem przy tym samym silniku. Zrywa na 1 i 2 biegu.

Pozdrawiam
shaggy8
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 15:27
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez malisz » 16 lis 2007, o 22:37

ciezka sprawa. bylem u mechanika i podpial mi auto pod kompa.tragedia!!!! wtryski wymieniam i pompa do regeneracji. wtryski zalatwilem sobie nowki sztuki orginalne za 500 stowek jak darmo :-))) a to dlatego bo tym handluje w sklepie i szef mi sprzedal po kosztach zajebistych bo za 1800 nikt tego nie kupi a tylko leza!!!!! hehe ale jeszcze musze sie zajebiscie wykosztowac na reszte niestety. jak juz zrobie to napisze pozdro
malisz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 15:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez PiJey88 » 17 lis 2007, o 00:01

malisz napisał(a): za 500 stowek jak darmo

:shock: :shock: :shock: jak darmo? :shock: :shock: :shock:
No nie powiem zeby to było dużo, bo faktycznie mało jak za wtryski, no ale troche było zbyt pochopne stwierdzenie "jak darmo" , hehe :lol:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sipset » 17 lis 2007, o 01:03

a moze cos bardziej przyziemnego? Szarpie wam jak dotykacie pedalu gazu? Moze poduszka pod silnikiem jakas?
pozdro

JESLI KTOS POMOGL DODAJ PUNKCIKA
Avatar użytkownika
sipset
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 15 lis 2007, o 01:17
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez Kryst88 » 18 lis 2007, o 08:57

Witam. Mój szwagier ma ten sam problem w VW Vento z 95r 19.TDI 66kW, z tym, że szarpie na wszystkich biegach, ale nie jest tak zawsze raczej dopiero po kilkudziestu km, wygląda to tak jakby za mało paliwa było podawane do silnika, na wyzszych obrotach mniej jest to odczuwalne, ktoś ma jakiś pomysł? może filtr paliwa??, lub sonda ?. Jak ktoś coś sie dowie to niech pisze. Pozdro
Kryst88
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 08:38
Lokalizacja: Żory

Postprzez winchus » 24 lis 2007, o 16:14

Ja mialem to samo ze szarpał i okazalo sie ze to przeplywomierz !!! moze cos wam to pomoze POZDRO
Winchuś
winchus
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 19:28
Lokalizacja: Opole

Postprzez malisz » 10 gru 2007, o 20:50

witam. Sluchajcie bo to jest tak jezeli silnik pracuje nierowno na biegu jalowym i faluje a wczsie jazdy szarpie kiedy przyspieszamy to jest to na 100% nastawnik dawki paliwa. Za naprawe biora tak okolo 300 zl podobno

[ Dodano: 2007-12-10, 19:55 ]
ja jeszcze swojego nie dawalem do naprawy niestety :cry: na razie jezdze tak jak jest. Dam na poczatek za jakis czas nastawnik do czyszczenia i napisze czy cos to dalo. Moze byc wiele przyczyn ale wiem na 100% ze w moim przypadku to nastawnik i wtryski powinienem wymienic. pozdro

[ Dodano: 2007-12-10, 19:59 ]
czsami tez kiedy silnik nirowno pracuje moze byc tez zaworek przy filtrze paliwa padniety kosztuje kolo 20 zl taka mala pierdólka :-/ wtedy bierze lewe powietrze. Jedno wiem na pewno bez podlaczenia pod kompa juz wiecej na zadnego TDI sie nie zdecyduje bo mozna sie tak wp.... ze szok.
malisz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 15:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez Kryst88 » 11 gru 2007, o 08:40

Witam. Dowiedzialem sie ze moze to tez byc wezyk w baku, moze byc uszkodzony, idzie obok pompy paliwowej, mozna go wyjac i to jakos sprawdzic...
Kryst88
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 5 paź 2007, o 08:38
Lokalizacja: Żory

Postprzez HRYNCZUK » 19 gru 2007, o 08:29

Witam mam problem z szarpaniem przy ok 2 tys km wymieni?em filtr powietrza paliwa przewody s? szczelne obejmy trzymaj?,ciep?y czy zimny szarpie ale nieraz ma faze i nawet p?ynnie lata poradzcie co go boli :cry:
HRYNCZUK
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 14:35
Lokalizacja: Wroc?aw

Postprzez bastek83 » 20 gru 2007, o 14:54

Siema mój kumpel ma ten sam problem.Zaczyna szarpac przy 2000 obr.zamierza wyregulować pompe.Dam znać czy to pomogło. :-)
bastek83
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 20:11
Lokalizacja: MMz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 26 gości