Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez polliv » 26 kwi 2010, o 19:32

garas1 napisał(a):Panowie dziś wracając z pracy przy zmianie z biegu 2 na 3 odczułem spadek mocy obroty około 2800-3000obr

można ciut jaśniej? gazowałeś go do wysokich obrotów?

garas1 napisał(a):czy podkładka pod boost pinem jest konieczna

ja jeżdze bez i jest gita ale kolega kajtek miał problemy bez niej. w którymś ze wcześniejszych postów mówiłem jak skracać podkładkę ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

 

Postprzez garas1 » 26 kwi 2010, o 19:36

chciałem się szybko rozpędzić na 1 biedu wszystko ok bieg 2. 2800obr. silnik się dławił i moc spadała bieg 3 2200obr zaczoł ciągnąć i dalej jest ok na następnych biegach. chodzi o to ze na biegu 2 przy 2800 jest jakaś turbo dziura
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez polliv » 26 kwi 2010, o 19:41

powtarza się to teraz? filtr paliwa dawno wymieniany? kopcił jak moc spadła?
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez garas1 » 26 kwi 2010, o 19:56

nie jak na razie tylko wracałem z pracy jutro zobaczę. kopci cały czas jak to diesel bo jest za duża dawka ropy i wtryski nie są pierwszej młodości ale rozpylają w miarę dobrze i otwierają się przy 15 barach. ja myślę ze to coś z turbo ale nic tam nie grzebałem.
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez polliv » 26 kwi 2010, o 20:00

turbina jakby nawaliła to cały czas były by objawy np kupa dymu za Tobą. chodził przez chwilę nierówno?
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez garas1 » 26 kwi 2010, o 20:04

no tylko przy zmianie biegu obroty spadały a tak to silnik na jałowym biegu normalnie wchodzi na obroty
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez polliv » 26 kwi 2010, o 20:06

może problem z filtrem paliwa, stary jest?
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez garas1 » 26 kwi 2010, o 20:09

wymieniany w styczniu
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez polliv » 26 kwi 2010, o 20:20

jeżeli się to nie powtarza to bym się nie przejmował. jeździj i jakby się to powtórzyło to zobacz czy wtedy jakoś mocniej kopci.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez wislokstrzyzow » 5 maja 2010, o 21:09

polliv, mam takie pytanie do ciebie;D bo na dniach będę miał wymienianą uszczelkę pod głowicą i moje pytanie jest takie czy planowanie głowicy da coś w podniesieniu mocy?
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez polliv » 5 maja 2010, o 22:44

wislokstrzyzow, planowanie nie podniesie mocy. przy okazji wymiany uszczelki możesz sprawdzić głowicę i ja splanować. będziesz wiedział, że jest wszystko git i będziesz mógł spokojnie ją zakładać ;-)

pozdrawiam
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez wislokstrzyzow » 6 maja 2010, o 06:45

polliv, dzięki bo ja trochę nemo jestem z tego i wole sie pytać kogos kto sie na tym zna;D
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron