Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez polliv » 14 lut 2010, o 22:33

załóż pina z całą podkładką i pojeździj trochę. później wyciąg pina i zobacz dokąd sięga rysa na pinie pozostawiona przez bolec. następnie skróć podkładkę o wartość X z obrazka:
Obrazek
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

 

Postprzez wislokstrzyzow » 2 kwi 2010, o 11:21

polliv, i wiesz już cos nowego jak można jeszcze wydusić więcej mocy z silnika aaz? pozdrawiam
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez kajtek » 2 kwi 2010, o 13:05

wislokstrzyzow, a wszystkie powyższe opcje z 1 posta już wykorzystałeś?? napewno nie bo jak by tak było to nie pytał bys o więcej :]
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wislokstrzyzow » 2 kwi 2010, o 13:51

kajtek, w planach wtryski 10mm i turbo takie jak ma polliv, ale narazi za dużo przesadziłem bo mi uszczelka pod głowicą poszła ;/ a i tego sie pytam bo polliv, jest czarodziejem od aaz i zawsze cos znajdzie by podnieść moc w aaz
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez kajtek » 2 kwi 2010, o 16:21

wislokstrzyzow napisał(a):a i tego sie pytam bo polliv, jest czarodziejem od aaz i zawsze cos znajdzie by podnieść moc w aaz
no to jest nasz forumowy czarodziej od AAZeta, można na niego liczyć :-)
wislokstrzyzow montowałeś u siebie jakiś intercooler?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez polliv » 2 kwi 2010, o 19:48

wislokstrzyzow, czytałem gdzieś przepis na AAZ-ta 200KM i więcej ale tam już wchodziły w grę kute tłoki, wymiana wału na ten z TDI, inne korbowody, większa chłodnica oleju i wiele innych przeróbek także to już tylko zabawa dla prawdziwych pasjonatów z kupą kasy bo pewnie taniej było by wstawić jakiegoś ARL-a i w nim szukać mocy większej od seryjnych 150KM.

kajtek napisał(a):no to jest nasz forumowy czarodziej od AAZeta

ja tylko przeglądam WWW i korzystam z wiedzy w nim zawartej :lol:

wislokstrzyzow napisał(a):uszczelka pod głowicą poszła ;/

zakładaj nową, koniecznie metalową

wislokstrzyzow napisał(a):turbo takie jak ma polliv

mam garrett T3, jeździ bardzo fajnie, zwłaszcza jak się rozkręci :lol:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

;d

Postprzez wislokstrzyzow » 2 kwi 2010, o 23:11

kajtek, taka mała modernizacja aaz;d intercooler od golfa III tdi trzeba było tylko parę przeróbek dokonać i wszystko pasuje i gra
Obrazek ale teraz mam gorszy problem bo mi robi ciągle ciśnienie na wężach i mi płyn ucieka cały czas;/ i boje sie ze to uszczelka a wymiana tego to około 400 zł to za tą kasę to już bym miał nową turbinke ;/ ale jak by sie wymienilo uszczelke to odrazu by sie nowym olejem zalało i w tedy można by było już poważnie działać z tym silnikiem:D
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez kajtek » 2 kwi 2010, o 23:15

wislokstrzyzow, fajnie fajnie, ja teraz jestem na etapie szukania icka, jak trafi sie coś wiekszego jak z mk3 to by było fajnie jesli uda mis ei zamontowac :)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wislokstrzyzow » 3 kwi 2010, o 13:00

kajtek, od razu ci mowie ze będziesz musiał przerobić tą rurkę co idzie koło turbiny bo jak wykręcisz kolanko z turbiny to będziesz mial takie cos w tedy
Obrazek
byłem sie pytać o uszczelkę to metalowa kosztuje 80 zl to jeszcze nie tak drogo:D
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez kajtek » 3 kwi 2010, o 16:34

wislokstrzyzow napisał(a):kajtek, od razu ci mowie ze będziesz musiał przerobić tą rurkę co idzie koło turbiny
dzięki
wislokstrzyzow napisał(a):byłem sie pytać o uszczelkę to metalowa kosztuje 80 zl to jeszcze nie tak drogo
dobra cena, teraz tylko zmieniać
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wislokstrzyzow » 3 kwi 2010, o 22:08

a jak by coś po modził z dolotem może dało by to coś jak sądzicie
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez garas1 » 3 kwi 2010, o 23:28

wislokstrzyzow masz na myśli filtr stożkowy ?? ?? ?? do diesli niewskazony
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości