DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez szefu19 » 17 cze 2017, o 16:53

Problem rozwiazany, okazalo sie w pompie zatarl sie tloczek i stad brak regulacji. Po wymiane na inna sztuke przestawianie kata dynamicznego dziala poprawnie
szefu19
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 cze 2017, o 19:17
Rocznik: 2001
Silnik: 1.9 ASV
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

 

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez przemo1251 » 8 lip 2017, o 11:23

Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_n8hF7.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_B7ZY8mN.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_kN3ce5.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_gPbyx.html

Była robiona głowica, po zerwaniu śruby koła wału. Mechanik mówi że rozrząd ustawiony dobrze. Silnik pracuje równo, ale nie podoba mi się lekkie stukanie(jakby spalanie stukowe)

Widać coś po logach?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 13 lip 2017, o 19:46

Log grupy 000 zrobiony w BS? Jak auto dobrze odpala to możesz tak zostawić, jednak ja bym delikatnie przyspieszył kąt do tych 50 jednostek
Dawka duża, może zostać.

Przydałby się jeszcze dynamiczne logi gup 004, 003, 008, 010 i 011 każdy z osobna wtedy będzie można coś powiedzieć czy wsio jest ok.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3866
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona




Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości