Znowu o odpalaniu...

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez piter1512 » 24 lis 2014, o 20:54

Przemo90 napisał(a):http://www.golf3.pl/topics9/nie-moze-zapalic-vt71267.htm
u mnie pomogla wymiana lambdy
Lambde miałem wymienianą jakieś 1.5 roku temu-może być znowu filtr paliwa???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

 

Postprzez Emiczka » 25 lis 2014, o 00:55

ale to na gazie by sie tak nie działo jak filtr paliwa
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 seat Cordoba
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piter1512 » 25 lis 2014, o 18:18

Emiczka napisał(a):ale to na gazie by sie tak nie działo jak filtr paliwa
No tak,ale odpalam zawsze na paliwie,dopiero po jakimś czasie przełącza się na gaz

[ Dodano: 2014-11-28, 18:10 ]
Jutro ide kupić i wymienić świece,potem zobacze-może trzeba bedzie kable także wymienić...A co do świec-to jakie polecacie?Silnik 1.6 ABU pb+LPG
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez guciu8 » 8 lut 2015, o 23:01

a jak zapalisz już po tym długim kręceniu i po chwili zgasisz chwile odczekasz to czy odpala od ręki czy dalej musisz kręcić?
guciu8
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27 lis 2007, o 18:03
Lokalizacja: Oława

Postprzez piter1512 » 9 lut 2015, o 07:46

Wtedy już odpali za 1 razem.Pochodzi chwile,2-3 min,zgasze i zapala od przekręcenia.
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez guciu8 » 9 lut 2015, o 09:57

Kolego sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
guciu8
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27 lis 2007, o 18:03
Lokalizacja: Oława

Postprzez piter1512 » 9 lut 2015, o 11:41

guciu8 napisał(a):Kolego sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
A gdzie go znajde i jak się do tego zabrać???
piter1512
Badacz tematu
 
Posty: 151
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 08:53
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez guciu8 » 9 lut 2015, o 14:09

Regulator ciśnienia znajduje się pod pokrywą modułu monowtrysku obok samego wtrysku na zdjęciu nr 3.Z tym jest taka sprawa że jak to rozkręcisz to już może nie być szczelne po skręceniu(ale nie zawsze) ,najlepiej sprawdzić ciśnienie manometrem wpiętym w przewód paliwowy albo od razu pojechać na szrot i kupić drugi moduł cały lub tylko jego górę .Jeśli rozkręcisz (uważaj bo tam jest sprężyna żeby ci gdzieś nie poleciało)i zauważysz uszkodzoną membranę która się tam znajduje to już wiesz co i jak. Obrazek
guciu8
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27 lis 2007, o 18:03
Lokalizacja: Oława

Poprzednia strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości