Zawieszające się obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez guciu8 » 4 lut 2015, o 20:33

Czyjnik TPS a inaczej potencjometr wychylenia przepustnicy -należy go po wymianie później dokładnie ustawić .Takich rzeczy sie nie rusza chyba że po pomiarach masz pewność że coś jet z tym nie tak.Druga sprawa czy masz trwały reset kompa po każdym wyłączeniu auta?.Czy podstawa wtrysku jest na pewno szczelna?Ja stało się to po wymianie oleju może ktoś coś coś odpiął przesunął obejrzyj dokładnie okolice gdzie podczas wymiany oleju mógł sięgnąć ten który to robił.Jeśli jest problem z obrotami na wolnych również może to być regulator ciśnienia paliwa który znajduje się na monowtrysku obok samego wtrysku.
guciu8
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 27 lis 2007, o 18:03
Lokalizacja: Oława

 

Poprzednia strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości