silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez noname_conek » 31 lip 2008, o 20:01

tyle ze u nas jest to same na gazie i na benzynie. jak wróce z mani to bede czyścił przepustnice a potem adaptacje i zobaczymy czy to pomoże...
Avatar użytkownika
noname_conek
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 07:26
Lokalizacja: Nowy Staw City :D

 

gaśnięcie na lpg

Postprzez saladrus » 1 sie 2008, o 12:44

Witam mam taki problem . mój golf 1,8 ACC gaśnie po przełączeniu na gaz.
do tej pory wszystko było ok aż do dziś!!!
gdzie szukać przyczyny??
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez arek ryba » 1 sie 2008, o 12:46

proponował bym ci jechać do gazownika na ustawienie gazu powinno pomóc :!:
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez grugru0 » 1 sie 2008, o 13:14

po pierwsze zatankuj gaz do pełna
po drugie sprawdź czy bezpieczniki od gazu są całe powinny być 1 lub 2
po 3 szukamy problemu na elektrozaworach to takie czarne lub niebieskie przy filtrze, butli i parowniku sprawdź omomierzem czy na stykach jest 0 czy nieskończoność (zero-ok)jak jest nieskończoność to do wymiany elektrozawór.
zobacz na pracującym nagrzanym silniku czy parownik jest ciepły-jak tak ok jak nie to masz wyciek płynu
sprawdź czy nie urwały się żadne przewody elektryczne od gazu
jak nie ma efektu to będziemy dalej myśleć...
Avatar użytkownika
grugru0
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 20:03
Lokalizacja: stołeczne

Postprzez saladrus » 1 sie 2008, o 13:29

ok. potem popatrzę bo teraz żona zabrała mi vw
gaz wczoraj tankowany na full!!
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez grugru0 » 1 sie 2008, o 13:41

właśnie mi też baba golfa zabiera bo do mamusi z dzieckiem jedzie i musi mieć.... :evil: .
na szczęście jest 2 fura... :hyhy:
Avatar użytkownika
grugru0
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 20:03
Lokalizacja: stołeczne

Postprzez saladrus » 1 sie 2008, o 13:55

u mnie ta sama historia!! do mamusi ze szkodnikiem :evil:

[ Dodano: 2008-08-01, 17:50 ]
Cudowne uleczenie volkswagena !!! :-D :!:
rano sprawdzałem filtr powietrza i wydaje mi się że źle założyłem pokrywę...
właśnie żona wróciła i poprawiłem ją . . . poodciskałem kabelki ,sprawdziłem bezpiecznik i..... jest ok. obroty schodzą do 900 i nie gaśnie...
A teraz pytanie... czy powodem spadku obrotów na gazie może być za niski stan płynu chłodzącego?? bo własnie zauważyłem że jest poniżej min...
(zaraz doleje jak silnik wystygnie!!!) :-) :!:
Avatar użytkownika
saladrus
Members
 
Posty: 839
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 20:57
Lokalizacja: Duszniki Zdrój

Postprzez rzajdel » 1 sie 2008, o 19:27

misiek.mm napisał(a):Ja mam dokładnie ten sam problem co noname_conek. Ten sam silnik i też mam gaz tylko drugiej generacji. Od jakiegoś czasu nie jeżdżę na gazie, a mimo to u mnie też obroty spadają do 600 i później wracają do 900. Wcześniej dodatkowo mi gasł, było to nagminne. Mechanik ustawił mi od nowa zapłon i jest dużo lepiej. Auto nie zgasło mi ani razu, ale spadające obroty pozostały. Dajcie znać jak komuś uda się zwalczyć ten problem.


Siemka. Otoz ja mialem bardzo podobny przypadek. Auto ciezko zapalało i na gazie i na benzynie. Tak jakby nie palil na wszystkich garach. Wszystko sprawdzone - swiece czujniki kable. Jak juz odpalil to musialem odjezdzac na 2k obrotach bo inaczej gasl. W miesice przy hamowaiupadaczka jak nie trzymalem obrotow auto padalo. Nie mialo znaczenia czy PB czy LPG. Jezdzilem z tym 2 dni bo i tak mialem jechac do mechaniora w umowiony dzien na co innego. Odpalilem przy nim - stawial na przeplywomierz - zaznaczyl jednak zeby podjechac na kompa. Podjechalem i okazalo sie ze zapisal sie jakic blad biegu jalowego, Wykasowal i obroty odpalanie wrocilo. Pojezdzilem kilka dni na samej benzynie nic sie nie dzialo. Od 3 dni jezdze na gazie i tez jest ok.
Avatar użytkownika
rzajdel
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 28 sty 2008, o 17:48
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez przemo... » 7 sie 2008, o 22:42

Ja miałem podobny przypadek jak koledzy. Mechanik kazał mi wymienić krokowiec, potencjometr, przepływomierz, czyścić odme, o przewodach, świecach i filtrach nie wspominając. Nic to nie pomogło. Na koniec poradził żeby wyciąć katalizator i wstawić strumiennicę, ale też nie pomogło. Ja mam silnik ABU 1.6 75 KM. Moja rada jest taka: zatankować na dobrej stacji benzynkę BP 98, może być werwa i pojechać na autostradę lub na pas startowy lotniska, a najlepiej dać samochód młodemu i on go przepali. Ja poleciałem na autostradę i na każdym biegu zamykałem obrotomierz (oczywiście na benzynie). Zroniłem ok 50km i dopiero mu się poprawiło. Oczywiście cały czas nie jechałem na maxa bo są ograniczenia i inni urzytkownicy drogi. Ale na czwartym biegu można mu wcisnąć co nieco. U mnie taki zabieg pomógł i auto nie gaśnie na gazie, równo chodzi silnik i jest dynamiczniejsze. To są moje doświadczenia i akurat mojemu golfikowi to pomogło.
przemo...
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 16 kwi 2008, o 20:15
Lokalizacja: lubuskie

Postprzez Champion's » 11 sie 2008, o 19:54

proponuje sprawdzic kopolke mialem podobne problemy jak wy tylko dodatkowo bylo wyczuwalne jakby nie palil na wszystkich garach po jej wymianie problem znikl regulacja pomoze ale tylko na krutka mete tak samo wykasowanie bledu z czujnikiem biegu jalowego przynajmniej u mnie tak bylo dopiero wymiana palca i kopolki przyniosla poprawe na dlugo bo juz od roku nie mam tego problemu :-)
Avatar użytkownika
Champion's
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 18:06
Lokalizacja: Leżajsk - Rzeszów

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości