Problem z odpaleniem

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem

Postprzez Kml89955 » 9 gru 2014, o 23:35

Witam. Mam problem z odpaleniem mojego golfa. Odpalam na lpg ponieważ mam uszkodzony wtrysk i nie mogę odpalać na benzynie . Już od pewnego czasu miałem problemy z obrotami silnika czasami wzrastały do 3,5-4 tyś. pedał gazu sam się wciskał. Czasami po odpaleniu ciepłego silnika obroty skakały na kilka sekund do 3,5-4tyś. ale to prawdopodobnie wina silniczka krokowego. Teraz w ogóle nie chce odpalić jeszcze wczoraj załapywał na chwilę i zaraz potem gasł , potem już tylko dygał tak jak by chciał odpalić ale nie mógł. Dzisiaj natomiast już tylko kręcił . Zauważyłem że parownik po pewnym czasie zamarza. Czy to jest przyczyną tego że nie chce odpalić ? Jutro mam zamiar polać ostrożnie gorącej wody na parownik może to coś da .
Silnik 1.4 abd instalacja Lecho 2 gen. Dodam jeszcze że spaliła mi się centralka i jest zrobiona na krótko by po przekręceniu na zapłon od razu zapodawał gaz .
Kml89955
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 23:08
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4abd
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Problem z odpaleniem

 

Postprzez MiroGti » 12 gru 2014, o 20:15

Kml89955 napisał(a):Zauważyłem że parownik po pewnym czasie zamarza. Czy to jest przyczyną tego że nie chce odpalić ?

Na 100% tak jeśli chcesz jeździć tym autem w zimie to proponuję ci zrobić ten wtrysk
Kml89955 napisał(a): mam uszkodzony wtrysk

przy mrozie nie ma szans na gazie odpalać tylko na beny ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez VolDan » 13 gru 2014, o 12:00

Cewka, Halla sprawdzałeś? Parownik zamarznie bo gaz jest mega zimny, a on jest ogrzewany płynem chłodniczym który przy zgaszony silniku nie działa :)
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kml89955 » 13 gru 2014, o 23:57

Problem na razie rozwiązany. Wystarczyło dolać płynu chłodzącego bo był na poziomie minimum, a po za tym jeszcze raz sprawdziłem wszystkie kable i przy parowniku jedna z wtyczek się odpięła i być może to była przyczyna problemów z odpaleniem. Wiem że na większych morzach pewnie bym nie pojeździł ale wtrysk jest już zamówiony i na dniach będzie wymieniany więc wreszcie normalnie będzie odpalany na benie. Dziękuję za pomoc .
Kml89955
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 23:08
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4abd
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemas_91 » 4 sty 2015, o 23:46

Oby Ci sie udalo walczylem z tym jakis rok temu na gazie odpalal na benzynie raz palil raz nie jak odpalil chodzil ladnie a czasami szarpal wtrysk wymieniony to samo odlaczenie akumulatora na 2-3 min czasami pomagalo a co do palenia to przy -15 odpalilem golfa na gazie mina mojego ojca bezcenna do tej pory nie wiem czemy na benzynie tak mu odwalalo pompa byla okej wtrysk tez podejrzewam ze mogl byc walniety komputer nie doszedlem co bylo powodem sprzedalem.
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kml89955 » 5 sty 2015, o 19:27

Teraz mam kolejny problem . Samochód odpala ale odpiąłem wtyczkę z silniczka krokowego , ponieważ za każdym razem po odpaleniu wchodził na wysokie obroty. Po odpięciu silniczka na wolnych obrotach miałem przez jakiś czas spokój. Odpalał normalnie ale teraz znowu problem braku ssania na zimnym. Trzeba go trzymać na gazie do czasu aż się rozgrzeje. Wpiąłem silniczek z powrotem ale brak reakcji. Zabiłem silniczek ?
Kml89955
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 23:08
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4abd
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemas_91 » 5 sty 2015, o 20:47

mozliwe ze silniczek Ci sie zacina jak podpinasz kostke slychac cos jak by wgl silniczek zaczal dzialac czy kompletnie nic ?
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kml89955 » 5 sty 2015, o 21:45

Kilka dni jeździłem z odpiętym i potem jak wpiąłem wtyczkę obroty silnika na chwilę wzrosły ale wciąż na zimnym silniku nie było ssania , a teraz już po wypięciu i ponownym wpinaniu nie ma kompletnie żadnej reakcji.
Kml89955
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 23:08
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4abd
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez przemas_91 » 5 sty 2015, o 22:34

mi silniczek sie zacinal czasami to potrafilo tak obrotami szarpac ze auto prawie zgaslo leczy gdy go podlaczalem to slyszalem ze pracuje wiec zostaje ci proba wyczyszczenia albo kupienia sprawnego chyba ze masz gdzies blisko kogos od kogo moglbys podmienic na probe czy bedzie okej
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kml89955 » 5 sty 2015, o 22:59

Jutro będę próbować dalej. Odepnę klemy od akumulatora i zrobię reset. Może to coś da , a jak nie to go wyczyszczę.
Kml89955
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 23:08
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4abd
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 6 sty 2015, o 13:40

Krokowiec sie sprawdza tak. Na podpietym odpalasz auto i palcem odchylasz przepustnice a palcem wciskasz trzpien, jak obroty spadna znaczy ze on dziala poprawnie. Nie masz ssania ? Zaworek przy puszcze filtra powietrza sprawny ? Tzw evap. Czesta przypadlosc ze zaworek pada, przerabialem to w swoim. Zmienilem zaworek i wszystkie problemy zniknely. Odepnij od niego wtyczke i jak bedzie reakcja na obrotach to jest uszkodzony
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kml89955 » 16 sty 2015, o 18:03

przeczyściłem trochę silniczek , zrobiłem reset i ssanie wróciło. Czasami wolno schodzi z obrotów lub potrafi zgasnąć na pierwszym skrzyżowaniu ale tylko na zimnym silniku , jak trochę się rozgrzeje to działa idealnie. Zauważyłem też że lepiej odpala bo praktycznie zawsze od kopa nawet po nocy na zimnym silniku co wcześniej rzadko się zdarzało.
Kml89955
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 23:08
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1992
Silnik: 1.4abd
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości