Instalacja II gen.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez k-m-r1 » 7 lut 2015, o 18:37

masakra no oszczędza na paliwie i żydzi na serwis


:cwaniak: POLAK potrafi
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

 

Postprzez pablomed » 14 lut 2015, o 01:34

marcin2e, pamiętaj że najpierw ustawia się parownik, potem reguluje programowo, doraźnie to mi się zdaje że jak odkręcisz śrubę regulacyjną na parowniku to już będzie lepiej. Dopiero potem interfejsem lub samonauką. Z tym chceniem jeżdżenia bo mniej pali to nie przesadzaj akurat teraz jak LPG po 1.65 jest
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez k-m-r1 » 14 lut 2015, o 10:21

i nie wspominamy że dawka paliwa ma byc stehiometryczna

inaczej wypala zawory
auto nie ma mocy niski moment obrotowy
przestawiamy punkt pracy dla LAmbdy i spaliny szkodzą sterownik i tak bedzie dążył do zaprogramowanej wartości

skutki zbyt małego spalania to oszczedność na paliwie
a wydatki przy remoncie czytaj wymiana silnika
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości