Golf 3 1.8 LPG za ubywa płynu chłodniczego

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez hanawald » 8 wrz 2013, o 19:28

popieram kolegi PALIO słowa szkodzi ;-)

[ Dodano: 2013-09-08, 18:29 ]
i nie mozna jeżdzić
;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez łukasz1983 » 8 wrz 2013, o 19:38

Przemon999, Para wodna z wydechu to nic złego,ale jak już leci woda i jednocześnie ubywa ci wody z układu chłodzenia to źle wróży.Prawdopodobni uszczelka do wymiany.Tylko jakbyś zmieniał to nie tylko uszczelka ale też planowanie głowicy,oraz uszczelniacze.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 8 wrz 2013, o 19:50

łukasz1983, Jakie uszczelniacze? Jak myślicie ile powinna kosztować wymiana uszczelki z planowaniem głowicy?
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 8 wrz 2013, o 19:56

Chodzi o uszczelniacze zaworowe.

Wszystko na temat wymiany UPG i remontu głowicy:
-> http://www.golf3.pl/topics9/wszystko-o- ... t54763.htm
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 8 wrz 2013, o 20:07

Przemon999, Co do ceny to różnie liczą,zależy od regionu i mechanika (no chyba,że sam se zmienisz,średnio za robotę biorą około 200 pln).
Jak oddasz do mechanika to w 400 pln powinieneś się zmieścić.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 9 wrz 2013, o 13:02

Przemon999, wszystko co napisano o uszczelce i uszczelniaczach itd to za dużo krakania jak na razie. Woda parując z nieszczelności nie zostawia śladów (płyn by zostawiał osad). Więc odpal zimny silnik i patrz pod maskę szczególnie na połączenia węży od reduktora, w dolnych rogach chłodnicy, na króćce od węży chłodnicy przy głowicy i na 90 procent coś znajdziesz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Przemon999 » 24 wrz 2013, o 19:34

Oddałem auto do mechanika. Rozebrał i mówi że uszczelka jest dobra. Wyciek płynu jest gdzieś indziej. Możliwe że w głowicy? Jak to sprawdzić? I co z tym zrobić? Nie chce iść w koszty...
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez pablomed » 24 wrz 2013, o 22:39

przestrzegałem, nie uwierzyłeś, ubytek płynu to nie jest dowód uszkodzenia uszczelki. Ale nie martw się z 80 procent uszczelek mechanicy wymieniają niepotrzebne. Może być pęknięcie głowicy czy nawet bloku silnika ale przecież nic nie piszesz o białym dymie czyli podstawowym objawie spalania płynu chłodzącego. Zakład remontujący głowicę powinien zrobić test szczelności. Póki co przeczytaj mój post wyżej i spokojnie poszukaj wycieku na zewnątrz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Przemon999 » 25 wrz 2013, o 13:54

pablomed, ale ubytek jest do komory spalania. Jak samochód postoi 3 dni i więcej to już w ogóle nie da się odpalić bo tylko strzela z wydechu. Jak odpali to na początku chodzi na 3 garach bo ma w którymś naciekający płyn. A jeśli to głowica pęknięta to to naprawią? :-/
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez pablomed » 26 wrz 2013, o 12:41

zakładając że to prawda - w głowicy takie rzeczy się regeneruje, ale chyba do mk3 sie nie opłaca ze względu na dużą ilość tanich u używek na rynku. Musisz spytac u speców od remontu głowic tam gdzie mieszkasz. A jeśli coś stało się z blokiem silnika - to używany
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości