Falują obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez Przem4S » 4 wrz 2014, o 20:36

Koledzy, komputer może mu pokazać czujnik położenia przepustnicy (TPS), a nie koniecznie on może być zepsuty, on jest końcowym elementem który może zostać wykryty przez kompa. Zobacz jakie błędy wyłapie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Przem4S
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20 paź 2013, o 00:51
Lokalizacja: Tychy

 

Postprzez MiroGti » 4 wrz 2014, o 21:38

Może adaptacja przepustnicy by pomogła ? lub jej po prostu wyczyszczenie ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Emiczka » 7 wrz 2014, o 19:33

A spróbuj odpiąć TPS i zobaczyć co się będzie działo. Mnie to pomogło i się wtedy okazało, gdzie leżała wina.
Avatar użytkownika
Emiczka
VIP
 
Posty: 2205
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 13:42
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8 seat Cordoba
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Ginek » 18 wrz 2014, o 20:13

a wiec problem nie rozwiazany, wymieniona podstawa gaznika krokowy kable i swiece jak sprawdzic czujnik temperatury ?
Ginek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 02:24
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez VolDan » 19 wrz 2014, o 19:39

wypnij go ;P jak wskoczy na 1100 znaczy zepsuty. jak będzie falować to działa. można jeszcze mierzyć oporność ale szybsza metoda to wypięcie
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 20 wrz 2014, o 17:00

Ginek napisał(a):jak sprawdzic czujnik temperatury ?
Miernikiem.Sposób jak to zrobić,i tabelę z oporami w danej temp. znajdziesz na forum,było setki razy.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ginek » 21 wrz 2014, o 16:15

Przed chwilą zrobiłem tak jak kolega VolDan mówił odczepiłem czujnik temperatury po odczepieniu go zwiekszyły sie obroty silnika czyli dobrze rozumie ze do wymiany ?
Ginek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 02:24
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez VolDan » 21 wrz 2014, o 17:09

noooo, jak masz opcje podmień od kogos sobie czujnik :) i masz wtedy 100% pewność. btw. a jak z odpalaniem na ciepłym?
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Ginek » 21 wrz 2014, o 23:32

Na ciepłym tak to odpala dobrze i na zimnym tez, no tylko te falowanie na zimnym
Ginek
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 lip 2014, o 02:24
Lokalizacja: Radziejów

Postprzez VolDan » 22 wrz 2014, o 17:00

miałem podobnie a powiedz mi czy posiadasz instalacje filtra węglowego (EVAP) bo u mnie byl padniety zaworek nr 034 133 517, miesci sie on za puszka filtra powietrza, dochodzi do niego wtyczka z 2 kabelkami, odepnij go i zobacz czy złapał 1400 obr jesli to uszkodzony zawór
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości