CZY CZY dziurawy wydech ma znaczenie przy REGULACJI GAZU

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

CZY CZY dziurawy wydech ma znaczenie przy REGULACJI GAZU

Postprzez jacekPlacekkk » 29 sie 2008, o 17:20

:-P witam !
mam pytanie jak w temacie!
mam ze 3 dziurki duże w wydechu koncowym i jedną w srodkowym!
bo gazownik powiedział ze nie moze ustawić na podstawie analizatora spalin???czy to prawda czy sciemniał?
a pali mi12.5litra ciągle miasto, ciezka noga czasem silnik1.8Variant?
myśle że napewno powiniem max palic 10-11litrów gazu...no ale nie mogą go ustawic :evil:

Co o tym myslicie???

powiedzieli ze mogą mi też zregenerować parownik??za 180zł?
a przebieg na LPG 40tyś około
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

CZY CZY dziurawy wydech ma znaczenie przy REGULACJI GAZU

 

Postprzez K@mil » 29 sie 2008, o 17:37

Ma troszkie racji... bo do rury wydechowej wklada sie takie cos jak sonde ... i bada sie spaliny, na niskich i wysokich obrotach ;]

Co do spalania... 12litrow w miescie przy butowaniu hmm nie jest zle ... a ile pali Ci w trasie ? ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez jacekPlacekkk » 29 sie 2008, o 17:44

przed awarią silniczka itd opisane wyzej to wyszło mi w trasie 10.5 full bagażu i 4osoby,,,ale bagażu fulll i dużo zakrętów! :!:
więc mysle ze za duzo
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez K@mil » 29 sie 2008, o 17:55

10,5l przy 4 osobach i z bagazem to nie jest duzo... :-|

Ja mam 1.6 i przy 3 osobach przy sredniej predkosci 120-130 pali mi ok. 9,5l ;]
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez jacekPlacekkk » 29 sie 2008, o 18:08

AAAAAAALE Uważasz czy też uważacie że warto wymienić wydech żeby przeprowadzić reglacje?????????
zejde niżej ze spalaniem? :idea:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez K@mil » 29 sie 2008, o 18:21

Powiedz mi przeszkadza Ci ten tlumik w jezdzie ? ? jest glosno ? ?

Bo jesli jeszcze nie to ja bym nie ruszal... jezdzil narazie tak... moze i zejdziesz ale ile 1litr na 100km mniej... co Ci to da?? A jednak nowy tlumik i ustawienie gazu tez troszkie Cie wyjdzie $ ;]

Ale to juz twoja decyzja...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pablomed » 29 sie 2008, o 18:50

jacekjurzykkk, masz katalizator? Bo jeśli tak to ustawianie mieszanki na analizatorze jest o d... rozbić. Przecież kat dopala składniki ktore mierzy analizator. Do ustawiania trzeba miec przynajmniej coś do podlądu pracy sondy, a dokładniej na hamowni - co jest oczywiście teorią. Więc korzysta się ze sprawdzonych ustawień innych użytkowników, polega na wiedzy fachowca (nie tego co ustawia LPG na analizatorze) albo kupuje interfejs i do najlepszych ustawień dochodzi samemu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez jacekPlacekkk » 30 sie 2008, o 10:50

1.8 75kucy to niewiem czy kat jest???chyba jest....a tłumnik nie chałasuje wcale na wolnych obrotach farczy...a podczas jazdy troche mruczyyyy...moze poczekam i po zime go wymienie..jak wytrzyma hehe :lol:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez gluszek » 30 sie 2008, o 13:10

ile może kosztować tłumik końcowy do Golfa III? Też mam dziurkę i chciałbym wymienić...
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez dziabi3 » 30 sie 2008, o 14:37

jacekjurzykkk


jeśli gaziarz ustawia gaz tylko i wyłącznie programem do instalacji lpg i obserwuje działanie wskazań sondy lambda to dziurki w tłumiki końcowym nic nie robią chyba ze są w okolicy sondy czyli przed katalizatorem

a

jeśli ustawia na analizator spalin to wskaże mu głownie wysoki poziom tleny tak jakby mieszanka była uboga i gaziarz podkręca dawek na pałę większą i stąd twoje duże spalanie

pablomed

tylko sie nie gniewaj

piszesz ze niby jak jest katalizator to nie da sie ustawić gazu bo on dopala resztki

dobre to niby jak gaziarz ci chce ustawić gaz analizatorem spalin to ci wycina katalizator????????

są normy spalin dla aut bez katalizatora i z katalizatorem i tego sie trzyma gaziarz

ale przeważnie tego nie robią tylko tak jak piszesz interfejsem

sam tak robie i autko bajka jeździ
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez pablomed » 30 sie 2008, o 15:33

dziabi3 napisał(a):dobre to niby jak gaziarz ci chce ustawić gaz analizatorem spalin to ci wycina katalizator????????

Daj spokój o co miałbym się gniewać, dyskutujemy, nie musimy być zgodni we wszystkim jak bliżniaki jednojajowe :)
wyjścia są takie:
1. gaziarz ustawia gaz w aucie z katalizatorem mierząc spaliny w rurze wydechowej - moim zdaniem nie jest w stanie tego zrobić dobrze, tylko z grubsza.
2. jak wyżej, ale mierzy spaliny w rurce pomiarowej wyprowadzonej z wydechu przed katem, niestety nie wszyscy ją mamy. Są np. we wtryskach Digifant silniki 2E czy PF, PB, !P z dwójek - tu ma większe szanse zrobić to dobrze.
3. najlepsza metoda (tu jesteśmy zgodni) interfejs
A analizator? jest po to żeby sprawdzić w wydechu czy auto spełnia normy. I tyle.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez jacekPlacekkk » 31 sie 2008, o 10:47

czylii co pierdol......gosciu o dziurawym wydechu?oj pojade do innego chyba znowu?

czyli chłopakii piszecie ze powinnien ustawić? (jak umię?)

a tłumnik końcowy z tą obejmą czy tam gumą u mnie 200zł takii lepszy rzecz jasna z montażem ale jak byposzukał lepiej ....
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości