Warsztat i Pomoc Drogowa z Bydgoszczy

W tym dziale podajemy namiary na polecane warsztaty samochodowe, oraz opinie na ich temat.

Moderator: Moderator

Warsztat i Pomoc Drogowa z Bydgoszczy

Postprzez holwiesiek » 20 sty 2020, o 15:34

Hej
Jak już jest dział polecenia warsztatów to chciałbym Wam zaproponować pomoc drogową. Jeżeli taki wpis narusza regulamin (chociaż czytałem) to przepraszam, nie taki jest mój zamiar.

Jeżeli jesteście w trasie, jeździcie po całej Polsce, to myślę, że taka informacja Wam się przyda (i dla tych co są z kujawsko pomorskiego).

Chodzi o Pomoc Drogową Hol Wiesiek z Bydgoszczy

Jestem kierowcą takiej pomocy drogowej i ostatnio coraz częściej przewożę samochody mocno obniżone i pomyślałem, że dla fanów tunningu mogę zrobić specjalną ofertę - 20% taniej, wystarczy przy dzwonieniu podać informację, że informację o promocji wyczytaliście z forum golf3.pl.

Działam sprawnie i dbam o to aby holowanie odbyło się bez żadnej dodatkowej ryski na samochodzie. Najniższe auto jakie miałem przyjemność przewozić miało bodajże 1,5 cm nad glebą, a najdroższe to był Bentley Continental GT - zawoziłem go do salonu do Warszawy, ale główny obszar moich działań to kujawsko-pomorskie, w tym Bydgoszcz. Mam więc doświadczenie w zleceniach wymagających precyzji i niezwykłej staranności.
Jeżeli jednak jest taka wola mogę jechać w dłuższą trasę, jednak tylko Polska (na ten moment).

Zapewniam także transport dla rodziny (w pomocy drogowej są 3 miejsca z kierowcą), a także samochód zastępczy. Kiedy wykonuję zlecenie dla kogoś kto jedzie na wakacje z rodziną proponuję takie auto zastępcze i oddanie samochodu do naszego warsztatu (lub innego które sobie wybierze), a przez czas urlopu auto zdążymy naprawić. Wtedy w drodze powrotnej odbierają samochód.

Oczywiście wszystko legalni i w pełni profesjonalnie. Pełne ubezpieczenie ładunku pomocy drogowej do 2 mln zł.

Przewożę samochody osobowe na platformie (nigdy na lince).
Więcej możecie zobaczyć na https://holwiesiek.pl/