Wszystko o ABS

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 4 gru 2014, o 00:14

lukasrsv, te tanie czujniki firmy Siemns z Allegro są całkowicie wystarczające i trwalsze jak oryginały, koronka jest na wcisk, jeśli dostała luzu - starczy ją w dłoni ścisnąć ale tak żeby nie pokrzywić i założyć z powrotem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez 4thelement » 17 gru 2014, o 17:58

pablomed, niestety wciskanie rękoma koronki nie pomaga bo jest luźna....w sumie i tak się rozglądam pomału za nowymi bębnami to i koronki powymieniam
4thelement
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 lut 2014, o 13:09
Lokalizacja: BB

Postprzez Djalo » 23 mar 2015, o 17:39

Panowie, udało mi się ogarnąć swoje czujniki od ABS'u z przodu ale mam inny błąd który nie potrafię rozwiązać. Nie wiem gdzie mam go szukać:

00532 - Supply Voltage B+
35-00

Wiem że to może być zła masa itd. ale, pojawia się tylko w "dziale" ABS'u na VAG-Comie.
Gdzie mogę szukać uziemienia ABS czy coś ? Komputer pod kanapą odpięty od wiązki i preczyszczone styki - dalej nic.
Avatar użytkownika
Djalo
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 21 wrz 2014, o 11:08
Lokalizacja: Lubsko, Lubuskie
Rocznik: 1994
Silnik: TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wszystko o ABS

Postprzez Golanek1 » 13 wrz 2017, o 21:47

Witam. Od kiedy kupiłem mojego Golfa 2,0 115KM Gti, czyli od lutego. Swieci się kontrolka ABS. PO podpięciu Vag pokazuje błędy:
283 Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
290 Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem.

Dziś podmieniłem dwa rzednie na nowe i dalej tosamo, dodam ze przy tescie wyjść we VAG pompa ABS się włącza.
Golanek1
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 sty 2017, o 22:19
Rocznik: 1995
Silnik: gti
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wszystko o ABS

Postprzez jolli » 24 gru 2017, o 01:37

Witam. Po wymianie pompy ABS/EDS nie mogę odpowietrzyć układu, po odpaleniu silnika pedał wpada w podłogę. Miał ktoś podobne problemy?
jolli
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 sie 2017, o 12:45
Lokalizacja: Bytów
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 ABF
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Wszystko o ABS

Postprzez GolfiarzJR » 24 gru 2017, o 20:49

Spróbuj na zgaszonym silniku
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Moderator Globalny
 
Posty: 1352
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wszystko o ABS

Postprzez jolli » 25 gru 2017, o 00:45

Odpowietrzałem przy zgaszonym silniku, niby powietrza nie ma, ale po odpaleniu pedał miękki i po zgaszeniu znowu trochę bąbelków wyleci.
jolli
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 sie 2017, o 12:45
Lokalizacja: Bytów
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 ABF
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Wszystko o ABS

Postprzez GolfiarzJR » 25 gru 2017, o 13:01

To spróbuj na zapalonym, z tego co się orientuje pompy z abs na zapalonym a bez abs na zgaszonym lub odwrotnie, nigdy nie pamietam
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Moderator Globalny
 
Posty: 1352
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Silnik: 1.6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wszystko o ABS

Postprzez bambo » 29 gru 2017, o 20:29

A odpowietrzałeś od najdalszego koła tzn prawy tył i nastepnie lewy tył, prawy przod ,lewy przód ? Ja zawsze odpowietrzałem na zgaszonym silniku i nigdy nie było problem ;-)
Avatar użytkownika
bambo
Moderator Globalny
 
Posty: 639
Dołączył(a): 5 lut 2013, o 22:46
Lokalizacja: MysłoVWice
Rocznik: 98
Silnik: 1.8 20V AGN
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona




Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości