Elektryczne Szyby i Lusterka podłączenie

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Elektryczne Szyby i Lusterka podłączenie

Postprzez Siw3k » 21 lip 2015, o 17:02

Wiem że na forum dużo osób przerabiało ten temat ale ja nie znalazłem tego co mnie interesowało stąd ten temat położyłem sobie wiązkę co idzie pod deską i teraz pozostaje pytanie gdzie co wpiąć w skrzynkę lub inne miejsca zostało mi o to 5 pinów czerwony zielony biały szary i czarny:

Obrazek

z czego jeden czarny jest płaskiego i pasuje do gniazda wiszącego na kabelku poniższe zdjęcie gniazdo szare

Obrazek

z tego co dowiedziałem się od Grzesiek2507 to zielony i chyba biały idą do tego metalowego pasa czyt. wzmocnienia pod deską czerwony to oczywiste plusowy reszta nie wiem dodam też że położenie instalki w drzwiach mnie nie interesuje bo to akurat wiadome co i jak dodam także że nie lubuje się w makaronie więc jestem w tym kompletnie zielony proszę o POMOC
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Elektryczne Szyby i Lusterka podłączenie

 

Re: Elektryczne Szyby i Lusterka podłączenie

Postprzez robik-m » 22 lip 2015, o 16:17

Fotka 1
Kabel czerwony z żółtym - skrzynka bezpieczników od tyłu do góry z prawej strony. Miejsce na wpięcie bezpiecznika od wiązki szyb też jest po prawej na skrzynce bezpieczników.
Zielony, biały i szary wpinasz w mostki nad skrzynką bezpieczników zgodnie z kolorami
Więcej niestety nie pomogę
Avatar użytkownika
robik-m
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 19:13
Lokalizacja: wielkopolska
Rocznik: 1997
Silnik: AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Re: Elektryczne Szyby i Lusterka podłączenie

Postprzez Siw3k » 22 lip 2015, o 22:49

w połowie ogarnąłem na wyzywałem się troche itd itp dziś, ale szyby działają jeszcze tylko lusterka zostały do podpięcia