Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez klaudek669 » 2 mar 2015, o 23:56

NoLimited, możesz też mieć dokładany elektryczny jak nie masz tej pompki co koledzy piszą. Pompka była tylko jeżeli oryginalnie był centralny.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

 

Postprzez NoLimited » 3 mar 2015, o 00:59

Aha bo u mnie widać miejsce na tą pompkę, ale jej nie ma :(
Czyli w elektryku gdzie grzebać żeby sprawdzić czemu central na pilota nie działa?
Avatar użytkownika
NoLimited
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 01:26
Lokalizacja: S-ce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 GTI 16v
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 3 mar 2015, o 10:26

Otwórz gume-przelotkę (harmonijkę) którą widać jak otworzysz drzwi kierowcy i zaraz będzie widać które kable są dokładane. Dalej zobacz gdzie idą i pod co są podłączone, jak będą tylko pod samo zasilanie bez żadnego sterownika (puszki). No to masz tylko manualny elektryczny dokładany.

Musiał byś wtedy dokupić zdalne sterowanie i podłączyć pod tą instalacje, jeżeli chcesz mieć koniecznie pilot.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez shift00 » 3 mar 2015, o 13:39

A założenie takiej centralki z pilotem to poza upychaniem kabli jakieś 15 minut zabawy :) No chyba, że będziesz chciał montować też nowe elektryczne siłowniki, wtedy zabawy jest więcej.
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 799
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 1.8T++
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez NoLimited » 4 mar 2015, o 01:10

Aha, okej dzięki jutro jak będę miał czas po robocie to się za to zabiorę.
Avatar użytkownika
NoLimited
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 01:26
Lokalizacja: S-ce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 GTI 16v
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Tajg3r » 4 mar 2015, o 17:09

Pany, mam taki myk do rozwikłania - dziś jak zamknąłem golfa z centralnego z kluczyka, to zamknął się normalnie - tak jak zawsze, czas zamykania i wszystkie drzwi, klapka wlewu i bagaj git, pozamykane, ale po jakichś 15 - 20 sekundach centralny sam się załączył, tak jakby drugi raz chciał wszystko pozamykać. O co może mu chodzić? Miał ktoś już coś takiego?
Oficjalny fanpejdż!
Avatar użytkownika
Tajg3r
Gaduła
 
Posty: 450
Dołączył(a): 16 lut 2014, o 18:57
Lokalizacja: Sztum
Rocznik: 93
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez NoLimited » 4 mar 2015, o 18:51

Tajg3r napisał(a):Pany, mam taki myk do rozwikłania - dziś jak zamknąłem golfa z centralnego z kluczyka, to zamknął się normalnie - tak jak zawsze, czas zamykania i wszystkie drzwi, klapka wlewu i bagaj git, pozamykane, ale po jakichś 15 - 20 sekundach centralny sam się załączył, tak jakby drugi raz chciał wszystko pozamykać. O co może mu chodzić? Miał ktoś już coś takiego?



Chciał się upewnić czy aby wszystko dobrze zamknął :mrgreen:

Ok ok co do tematu, masz oryginalnie central czy dokładany?
Avatar użytkownika
NoLimited
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 01:26
Lokalizacja: S-ce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 GTI 16v
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Tajg3r » 4 mar 2015, o 19:01

Mam oryginalny, nic nie kombinowane. I właśnie szukam teraz informacji na ten temat i faktycznie znalazłem kilka tematów i więcej ludzi ma coś takiego i wychodzi na to, że to jest fabryczna opcja. Pozwolę sobie zacytować wypowiedź: "to jest system zabezpieczeń zamka centralnego. Rygielki zamykają się w momencie przekręcenia kluczyka (ewentualnie pilotem) i po 12 sekundach zamyka się układ zamka centralnego". Jak ktoś ma coś takiego to czekam na wypowiedzi. :)
Oficjalny fanpejdż!
Avatar użytkownika
Tajg3r
Gaduła
 
Posty: 450
Dołączył(a): 16 lut 2014, o 18:57
Lokalizacja: Sztum
Rocznik: 93
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez NoLimited » 6 mar 2015, o 00:07

Bo mam właśnie podobnie, nie raz mnie to wystraszyło gdy wyszedłem z samochodu na zewnątrz na papierosa i nagle słyszę centralny, a kluczyki w środku XD
Rozumiesz jaka była moja pierwsza myśl :lol:
Avatar użytkownika
NoLimited
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 01:26
Lokalizacja: S-ce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 GTI 16v
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Tajg3r » 6 mar 2015, o 08:29

Doskonale rozumiem. :hyhy: No dobra, to z tym myślę, że sprawa jest już wyjaśniona. ;) Ale w sumie kolejna rzecz mnie ciekawi. Jak czyściłem jakiś czas temu odpływy z szybra, to natknąłem się przy skrzynce bezpieczników na dwie niepodłączone nigdzie wtyczki, biała z białym przewodem i na przewodzie oznaczenie "8" i czarna, większa wtyczka. :) Podejrzewam, że chodzi o jakiś element wyposażenia, którego mój golf akurat nie posiada, ale jak ktoś wie o co chodzi, to słucham. :)
Oficjalny fanpejdż!
Avatar użytkownika
Tajg3r
Gaduła
 
Posty: 450
Dołączył(a): 16 lut 2014, o 18:57
Lokalizacja: Sztum
Rocznik: 93
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jacek » 17 kwi 2015, o 18:08

kiedyś próbowałem też tak zrobił, lecz coś u mnie nie wyszło
Jacek
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 17:55
Lokalizacja: Opole

jak założyć silowniki od centralnego?

Postprzez Jabolgolf3 » 25 kwi 2015, o 20:59

Witam, posiadam golfa (3) z pneumatycznym centralnym, elektrycznymi szybami oraz z funkcja komfort, tzn mogę zamykać/otwierać szyby po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi. Chciałbym zmienić na centralny z pilotem wraz z siłownikami elektrycznymi. Nie wiem w jaki sposób przymocować siłownik elektryczny i cięgno. Czy ktoś wie jak zamontować w/w centralny w golfie?
1.8 gaz
Jabolgolf3
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28 sty 2015, o 22:52
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości