łożyska

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez k-m-r1 » 11 mar 2014, o 21:25

to jeszcze zapytam profilaktycznie

zakret luk w prawo w huczy, mocniej wyje ( lewe lzysko bardziej obciazone)

zakret luk w lewo, jak by cicho wycie (prawe lozysko bardziej obciazone)

czyli z lewej od kierowcy strony wymieniac przednie lozysko?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

 

Postprzez k0nr4d » 12 mar 2014, o 10:57

Dokładnie, wyje zawsze bardziej obciążone łożysko.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Janekwgolfie » 6 kwi 2014, o 15:55

Dolaczam do tematu. Mam problem wymienilem sam poduszki i lozyska amortyzzatorow po skreceniu wszystkiego to mocwanie ktore jest widoczne po podniesieniu maski ciagle stoi w roznym polozeniu zalezy od skretu kola. Pytanie: to tak ma byc czy powinno po calosci dokaldnie przylegac? Z gory dziekuje za pomoc :)
Janekwgolfie
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 25 paź 2012, o 21:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez k0nr4d » 6 kwi 2014, o 15:58

Wszystko jest ok, poduszka układa się po swojemu w zależności od skrętu i podłoża.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez drewnom » 20 sie 2014, o 00:01

Panowie. Mam dwa zestawy. Cenowo podobnie. Ale w jednym są dwa łożyska na stronę (małe+duże) i w drugim jedno.

Może mi ktoś powiedzieć skąd i po co dwa łożyska ??


http://allegro.pl/fag-lozysko-kola-golf ... 97126.html

http://allegro.pl/lozysko-lozyska-kola- ... 92712.html
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez palio » 20 sie 2014, o 21:02

drewnom napisał(a):Może mi ktoś powiedzieć skąd i po co dwa łożyska ??


Bo w bębnie masz 2 łożyska. Małe jest bliżej zewnątrz (zaraz za nakrętką). Jak odkręcisz nakrętkę to będziesz zaraz miał małe łożysko. A duże siedzi od strony wewnętrznej bębna. Musisz bęben zdjąć i obrócić o 180*. Od środka będziesz miał duże łożysko.
Oczywiście przy zmianie łożysk pamiętamy o zmianie bieżni.

W jednej aukcji masz zestaw na jedno koło, a w drugiej na oba koła (2 zestawy) .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez zbychu665 » 7 lut 2015, o 10:55

Czy jest możliwe, że przez rozwalone łożysko z przodu są drgania na kierownicy? Po podniesieniu auta na lewarku i złapaniu koła za przód i tył czuć lekki luz.
zbychu665
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 paź 2012, o 15:34
Lokalizacja: Jasło

Postprzez MiroGti » 7 lut 2015, o 22:35

zbychu665 napisał(a):Czy jest możliwe, że przez rozwalone łożysko z przodu są drgania na kierownicy? P

Tak przerabiałem to ostatnio ,dwa komplety kół podmieniałem a bicie i tak było ,okazało się że szalka wewnętrzna łożyska pękła i stukało jakby felga była krzywa
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości