Korektor siły-bezwzględne usunięcie

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Korektor siły-bezwzględne usunięcie

Postprzez Yogi » 5 lip 2014, o 16:12

Witam czy ktoś usuwał korektor siły hamowania? Wie jak sie za to konkretnie zabrać co zastosować?
Znam zasadę działania i wiem że nie powinno się tego robić ale ja chce.
Avatar użytkownika
Yogi
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 7 lip 2013, o 19:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Korektor siły-bezwzględne usunięcie

 

Postprzez Paweu » 5 lip 2014, o 20:45

Yogi napisał(a):Znam zasadę działania i wiem że nie powinno się tego robić ale ja chce.


Nie chcesz bo?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Gesiu_15 » 5 lip 2014, o 22:59

Paweu napisał(a):
Yogi napisał(a):Znam zasadę działania i wiem że nie powinno się tego robić ale ja chce.


Nie chcesz bo?


dokładnie po co chcesz usuwać ? przeszkadza ci ? :luka:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 5 lip 2014, o 23:36

Powiem tak jak znasz zadade dzialania to po co ? Jak bedziesz mial ful na pokladzie osob moze ci braknac hamulca albo jak bedziesz jechal sam np w zimie to ci tyl zblokuje w czesniej bo lekki jest chyba ze ci zycie nie mile to ok :shock:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Andrew » 6 lip 2014, o 08:23

na pompe musisz dac zaworki na przewody co ida na tyl i po sprawie :-D
(zaworki sa montowane we wszystkich 1,4)
tak to wyglada
http://allegro.pl/serwo-pompa-hamulcowa ... 12933.html
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Opik » 6 lip 2014, o 10:36

Gwint skręcony na maksa, korektor ściśnięty jak przy maksymalnym obciążeniu i nic się zupełnie u mnie nie dzieje ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Radi » 22 lip 2014, o 19:49

Korektor spełnia swoje zadanie jeśli auto jest na seryjnym zawieszeniu na glebie oszukuje bo jest cały czas otwarty na maksa.

Druga sprawa korektor jest ok dopóki nic się z nim nie dzieje, jak zacznie lecieć to trzeba go wymienić a tani nie jest

Ja u siebie wywaliłem go a zamiast niego wstawiłem dławiki jak kolega wyżej napisał.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 23 lip 2014, o 23:49

połącz przewody z ominięciem korektora i tyle w temacie https://www.google.pl/search?q=%C5%82%C ... 80&bih=567

Nie bardzo rozumiem w sumie o co pytasz? O takie łączniki za parę groszy???
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radi » 24 lip 2014, o 11:23

Jakiś dławik trzeba dać bo przy mocniejszym depnięciu zblokuje koła tak jakbyś ręczny zaciągnął.
Korektor nawet jak jest na maksa otwarty nie ma takiego przepływu jak wolny układ.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 24 lip 2014, o 23:04

No tak ale w sumie autor zaznaczył na początku że nie chce mieć korektora, zaznaczył że wie jak działa i nie oczekuje wyjaśnień w tej kwestii. Jego sprawa no nie ?- no i się doczekał stosu postów o teorii korektora. Przecież nawet nie wiadomo czy ma zepsuty a ty mu polecasz w miejsce być może sprawnego korektora dławiki dawać. Nie odzywa się już dałem mu obrazki czym połączyć rurki jak będzie chciał to zapyta dalej. A jeśli nie to chyba temat wyczerpany?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radi » 24 lip 2014, o 23:09

pablomed, nie rozumiem o co się spinasz czy to źle ze nie chce żeby się gość wysypał przy pierwszym mocniejszym heblowaniu.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości