Zamek centralny z pilota - pytanie! Proszę o pomoc

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Zamek centralny z pilota - pytanie! Proszę o pomoc

Postprzez Fobik » 11 cze 2013, o 00:45

Witam!
Chciałbym założyć w swoim golfie kombi zamek centralny z pilota , obecnie posiadam pneumatyczny zamek centralny i moje pytanie brzmi czy ktoś mógłby mi pomoc i wysłać linka z jakąś fotoporadnikiem jak podłączyć i podpiąc wszystko gdyż jestem mniej niż zielony w tych sprawach...
Aha dodam jeszcze ze nie mam elektrycznych szyb ale za to elektryczny szyberdach i czy jest możliwość podpięcia pod centralne sterowanie
Fajnie by też było podłączyc kierunkowskazy :)
Dziękuje!
Fobik
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 cze 2013, o 00:07
Lokalizacja: S-ki

Zamek centralny z pilota - pytanie! Proszę o pomoc

 

Postprzez Zico63 » 11 cze 2013, o 18:17

Tych porad jest na necie nieskończenie wiele, a sprawa banalnie prosta; ot' choćby:
http://www.google.pl/search?hl=pl&sourc ... d-ET3AZ-xo
czy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=368259
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Fobik » 12 cze 2013, o 10:30

Dzieki bardzo , pytanie jeszcze czy jakby zeskanowal tutaj instrukcje obsługi pomoglibyscie mi i napisali ktory mam gdzie kabelek zamontowac ?
dzieki
Fobik
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 cze 2013, o 00:07
Lokalizacja: S-ki

Postprzez Zico63 » 12 cze 2013, o 11:36

Tak, nie ma sprawy ;-)
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Balcer » 12 cze 2013, o 12:11

To ja juz strzelam w ciemno :)

Z centralki laczysz razem :czerwony , żółty i żółto / czarny i dajesz do plusa
(ja podlaczylem u siebie pod plus w pompce od centralnego ktora jest w bagazniku)

czarny - wiadomo masa i laczysz albo z karoseria albo z masa z pompki

Teraz tak bialy to zamykanie i laczysz go z zółto/czerwonym w pompce