układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Pawełgolfgreen » 20 gru 2012, o 20:51

kolego zacznij od wymiany korka na nowy, koszt ok 30 zł
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

 

Postprzez trollu » 20 gru 2012, o 20:52

co ma korek do gotowania wody? korek ma za zadanie upuścić ew ciśnienie w przypadku awarii układu czyli np zagotowania płynu. To że woda się gotuje to wina np uszczelki pod głowicą, niedrożnego układu chłodzenia, zajechanej pompy wody, termostatu, który się nie otwiera czy wentylatora, który nie potrafi zbić temperatury.
Ostatnio edytowano 24 gru 2012, o 04:17 przez trollu, łącznie edytowano 1 raz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez tdu1705 » 21 gru 2012, o 17:25

czesiek, nie mój silnik to AEE :)
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 21 gru 2012, o 18:17

tdu1705 napisał(a):czesiek, nie mój silnik to AEE :)


taki termostat będziesz miał

Obrazek

Szukaj tylko niemieckiego oryginału WAHLER.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Podczas jazdy spada temperatura silnika

Postprzez maziu » 23 gru 2012, o 12:29

Witam, mam taki problem, że autko jak stoi przed jazdą i się ładnie nagrzeje to podczas jazdy temperatura silnika spada poniżej 70*. W sumie rzadko się zdarza, żeby się nagrzał do 90* chyba, że rzeczywiście stoję bezczynnie. Podczas normalnego wyjazdu autem temperatura czy na wyłączonych nawiewach czy włączonych osiąga maksymalnie 70*. Jak się domyślacie bardzo jest to irytujące bo w czasie dłuższej trasy powietrze z nawiewów jedynie jest odrobinę ciepłe a po dłuższym 'dmuchaniu' nawet staje się zimne. czy to może być problem z termostatem? I czy należy go wymienić czy co? Zupełnie się na tym nie znam, dlatego proszę o proste wyjaśnienia. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
maziu
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 12:18
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez GrZeChU91 » 23 gru 2012, o 12:34

maziu napisał(a):czy to może być problem z termostatem? I czy należy go wymienić czy co?

Sam sobie odpowiedziales na to pytanie.Pisałem przed chwial innemu koledze z forum bo ma podobny problem....

http://www.golf3.pl/topics40/pare-pytan ... htm#440499
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez maziu » 23 gru 2012, o 12:39

Eheś, rzeczywiście pisałeś. Wybacz, ale nie śledzę Twoich odpowiedzi ani 'innych pytań' w tematach. ;)
Zajmę się tym i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dziękuję :) Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
maziu
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 12:18
Lokalizacja: Zduńska Wola

Znikający płyn chłodniczy

Postprzez ad.filip » 23 gru 2012, o 17:20

Witam jak w temacie gdzieś mi płyn chłodniczy wypływa,dzisiaj wylókałem że z tyłu silnika od strony pasażera jest otwór a dokładnie 2 tylko że jeden jest zatkany a drugi nie i zniego widziałem wyciekający płyn a raczej jego resztki.. Ten otwór powinien być zatkany ? jak tak to czym,czego w sklepie szukać..
Lajk
ad.filip
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 17:13
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 23 gru 2012, o 17:28

od strony pasazera ? a nie od strony kierowcy ? zrobilbys fotke ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 23 gru 2012, o 17:32

ad.filip, ja bym obstawial albo kruciec z przodu silnika ten gdzie jest czujnik temp lub rowniez kruciec wodny ktory jest w glowicy nad skrzynia biegow z niego wychodzi gruby waz chlodzenia
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez ad.filip » 23 gru 2012, o 17:38

Od pasażera fotki nie zrobie bo ciemno już,, otwór jakieś 1.5 cm średnicy,patrząc na silnik to ztyłu po lewej. :cry:

[ Dodano: 2012-12-23, 16:40 ]
kruciec z czujnikiem wymieniony

[ Dodano: 2012-12-23, 16:46 ]
http://d.moto.gratka.pl/auto/8704/ogl/f ... 6959_A.jpg lewy górny róg,, tył silnika
Lajk
ad.filip
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 17:13
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 23 gru 2012, o 17:51

to tam raczej Ci snieg topniejacy cieknie mozesz jeszcze zobaczyc czy weze od nagrzewnicy nie przeciekaja te grube po drugiej stronie kolo cewki zaplonowej

luknij na krociec ten prz bloku silnika tam tez potrafi on pekac i cieknac i wez pod auto daj duzy karton i odpal auto niech pochodzi powlaczaj ogrzewanie i potem zobacz gdzie i czy masz plamy
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości