Golf III Kolektor ssący

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf III Kolektor ssący

Postprzez W-J-C » 27 lut 2011, o 00:58

Witam w swoim goferku mam kolektor taki sam jak w SDI z recyrkulacją spalin, o taki dokładnie:

Obrazek

a chciałbym zaadoptować taki

Obrazek

Mocowanie tego zaworka od recyrkulacji spalin (w kolektorze wydechowym bym zaślepił, węzyk pod ciśnienia bym zatkał) miało by to ręce i nogi, sądzę że silnik mniej zmulony by był no bo jak by nie patrzeć oddychałby czystym powietrzem a nie jak ma to teraz że swoje spaliny wącha jeszcze :cry:

Dzięki za odpowiedź :hyhy:
W-J-C
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 mar 2010, o 23:58
Lokalizacja: Żuków

Golf III Kolektor ssący

 

Postprzez Procent » 27 lut 2011, o 03:18

nie ma sensu w wolnossaku
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 27 lut 2011, o 11:26

nie wiem czy ma sens czy nie ale warto spróbowac... narobic sie człowiek nie narobi a okaze sie ze efekt jakis moze bedzie... osobiscie bym wypróbowal, załoz tylko nowa uszczelke.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 27 lut 2011, o 11:47

Kazdy kolektor ssacy z bloku silnika dieslowskiego 1.9 bedzie pasowal.
Tylko uwazaj na zapieczone sruby :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Reiven » 1 mar 2011, o 11:37

A nie lepiej po prostu zaślepić zawór?
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablosta » 1 mar 2011, o 20:50

Mam pytanie odnośnie kolektora ssącego jak i wydechowego od golfa III. Czym się różnią kolektory od golfa II i III. Czy mają inny układ na śruby czy jakieś inne ustawienie otworów.
:niepewny: Zastanawiam się nad wyrzuceniem turbiny z golf II bo pożera już sporo oleju, i zastąpieniem go kolektorami właśnie od golfa III. Na pewno różnica jest w mocowaniu kolana rury kolektora wydechowego na 4 śruby. Hmm.. co o tym sądzicie?!

Z góry dzięki za pomoc.



Obrazek
głowica golf II 1.6 TD
pablosta
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 mar 2011, o 20:24
Lokalizacja: MIASTO CUDÓW

Postprzez SotoM » 2 mar 2011, o 10:13

sadzę ze problem rzucania oleju w układ dolotowy to nie wina turbo lecz przedmuchów górą lub umarł separator oleju na pokrywie wałka rozrządu.
turbo jak dmucha to dmucha to ze słabo dmucha może być spowodowane zużyciem(wytarciem) płetw wirnika. a to ze turbo rzuca olejem to norma. nikt nie jest w stanie stwierdzić paluchami stopnia zużycia turbosprężarki pod względem przepustowości oleju.
jak masz graty od mkIII i czas to baw się, przekładaj- przymierzaj czy będzie pasowało.
z tego co sięgnę pamięcią nie było silników 1,9 tylko 1,6D/TD
Sądze ze kolektory bedo pasowały na mocowania do głowicy silnika.
kolektor kolektorem(wydechowe) a bedziesz w stanie wydech podpiac...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez W-J-C » 3 mar 2011, o 04:09

Najłatwiejszy sposób żeby się dowiedzieć czy kolektory będą pasować to np porównanie uszczelek kolektorów od MK III i MK II wtedy już będzie wiadomo czy są jakieś różnice w rozstawach śrub itp :hyhy:
W-J-C
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 14 mar 2010, o 23:58
Lokalizacja: Żuków


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości