Serwo pytanie

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 22 mar 2009, o 15:17

u mnie w 1.8 potrafia spac obroty o nawet 200 na chwile :-/
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez arturo05 » 7 kwi 2009, o 13:03

witam
tez mam podobny problem, gdy wciskam pedal hamulca on schodzi do ziemi i syczy gdzies spod maski, przy zgaszonym pedal rosnie wmiare,
i tu moje pytanie czy to cos zwiazane z serwo?, hamulce mam odpowietrzone tylko jeszcze nie wiem jak klocki wenetrzene z tylu .
artur
arturo05
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 16:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez pietia77 » 7 kwi 2009, o 20:44

czesc sluchaj bylem u mechanika mojego dobrego znajomego ktory zna sie na rzeczy uwierz mi bo moze nie podobny problem ale tez sie pytalem o serwo.jezeli serwo jest padniete po pedal jest twardy jak skala i pokazywal mi to dzisiaj poniewz sewo pompuje a on odlaczyl sewo i faktycznie pedalu nie moglem wcianac takze serwo to nie jest........jade do niego po swietach jak cos to moge sie go dopytac.pozdrawiam :-)
pietia77
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 sty 2009, o 21:59
Lokalizacja: lask

Postprzez mani51 » 7 kwi 2009, o 21:12

arturo05, na początek sprawdź sobie ten wąż co idzie z serwo do kolektora ssącego bo jeśli syczenie dobiega spod maski to prawdopodobnie masz tą uszczelkę na której trzyma się wąż w obudowie serwo starą i przepuszcza ewentualnie wąż jest gdzieś przegięty i przez to rozszczelniło się połączenie

ale jeśli to syczenie słyszysz w kabinie w okolicy nóg to padnięty masz uszczelniacz serwo a z tego co kiedyś szukałem to ciężko go kupiś samego i najczęściej wymienia się całe serwo

a co do tego że pedał hamulca całkiem wpada w podłogę to może być wina pompki skoro twierdzisz że hamulce są odpowietrzone
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pawel601 » 8 kwi 2009, o 00:04

podłaczę się...

kiedy dotykam przewodu wchodzącego do serwa słychać syczenie powietrza...

hamulce nie sa jakieś super na przeglądzie na rolkach było ok... ale kiedy wsiąde do ojca polo 96r to hamulce brzytwa

dodam ze klocki z przodu nowe.
Avatar użytkownika
pawel601
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 19:02
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Postprzez arturo05 » 8 kwi 2009, o 00:16

Aha ta pierwsza ocpje z przewodem i usczelka sprawdzilem i jest mysle oki, to racezj dobiega gdzies spod nog, a da sie to jakos dojzec?
artur
arturo05
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 16:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez mani51 » 8 kwi 2009, o 08:59

arturo05 napisał(a):to racezj dobiega gdzies spod nog, a da sie to jakos dojzec?


jak były te największe mrozy to zanim się w samochodzie nie nagrzało trochę to też mi tam powietrze syczało ale teraz jest ok...ogólnie to mam jakieś pojęcie o budowie serwa ale jeszcze żadnego nie rozbierałem więc nie chcę nikogo w błąd wprowadzić ale wydaje mi się że najłatwiej to by było całe wytargać z samochodu i wtedy ewentualnie zmienić sam uszczelniacz a najszybciej to wcześniej kupić jakieś używane serwo i założyć bo tak jak pisałem ciężko jest wynaleźć te uszczelnienia bo nikt się raczej nie bawi w naprawę serwa więc i części nie sprowadzają
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez arturo05 » 8 kwi 2009, o 12:02

Aha no wiec chyba rzeczywiscie trzeba bedzie sie rozejzec za serwem i zrobic zamiane, choc troche mnie to oslabia bo dostep tam nie jest latwy ;/, dzieki wielkie za informacje ;]
artur
arturo05
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 16:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez tedeusz79 » 17 cze 2010, o 22:01

Mam pytanie dotyczące przewodu podciśnienia i jego demontażu z serwa (zdjęcie serwa z 1 strony) . W jaki sposób się go odłącza i montuje z powrotem. Czy po prostu go wyciągamy czy jest jakaś specjalna metoda. I na jaki można go ewentualne wymienić. Dzięki za informację i pozdrawiam.
tedeusz79
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 cze 2010, o 21:59
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Imper » 17 cze 2010, o 23:01

jest wciskany. Pociagasz i wychodzi wsadzasz tez uzywajac sily.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez tedeusz79 » 18 cze 2010, o 08:25

Ok , dziękuję za info bo muszę sprawdzić ten przewód.
tedeusz79
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 cze 2010, o 21:59
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości