Pęknięty przewód!

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Pęknięty przewód!

Postprzez mazi30 » 27 sty 2009, o 20:22

Witam.
Dzisiaj podczas porannej jazdy po przejechaniu kilku kilmetrów stwierdziłem że coś z hamulacami jest nie tak, gdyż pedał dociaskał się do końca a pisków na drodze nie było. Więc nawróciłem podniosłem golfa i okazało się że płyn spierdziela spod jednego przewodu hamulcowego z tyłu z lewego koła. MIanowice opiszę dokładnie z którego bo są 4 przy kole a dokładniej tej kostce przy kole. Dwa przewody idące do przodu do okilic silnika jak się nie myle do koorektora są dobre. Przewód trzeci z tej kostki do koła set ok. Pękł przewód który idzie do środka auta tak bardziej do tyłu i nagle chowa się pod osłonką. Moje pytanie jest takie! Miał ktoś taki problem jak to tam porozkręcać, do czego on tam idzie. Dużo przy tym roboty. Jaqk ściągnąć tą osłonkę bo jak dobrze sporzałem jest na nity. Robił ktoś coś podobnego. Dam radę sam to zrobić czy nie obejdzie się bez mechanika! Pomóżcie jak ktoś coś z tym robił doradźcie coś!!
Pozdrawiam
Moje dwie miłości!!!
Zapraszam do mnie
http://www.golf3.pl/topics2/golf-by-maz ... 45a1#86099
Avatar użytkownika
mazi30
Czytacz
 
Posty: 126
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 16:42
Lokalizacja: Nowogard

Pęknięty przewód!

 

Postprzez opolanin » 7 lut 2009, o 21:31

mazi30, jeśli dobrze zrozumiałem to chodzi ci o przewód sztywny, ten miedziany wychodzący od kolektora siły hamowania i lączący się z przewodem elastycznym, jeśli o to chodzi to proponuję go odkręcić od kolektora a drugą część od cylinderka i wymienić go od razu z elastycznym przewodem
opolanin
 

Postprzez raf.sie » 12 lut 2009, o 09:18

najczęściej jest problem z odkręceniem przewodu od cylinderka jeśli jest stary i dawno nie ruszany.. więc proponował bym zakupić odrazu cylinderek :-) :-) jeśli oczywiście opolanin, dobrze zrozumiał że to o to chodzi;-) ;-)
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez KristoF » 12 lut 2009, o 20:55

hehe tak w sumie to najlepiej byłoby zrobić cały tył. :lol:
Ten przewód sztywny od korektora o którym piszesz idzie do drugiego koła.Łączy się koło silentblocka z kawałkiem przewodu elastycznego i później juz sztywnym idzie do cylinderka.Opisuje ci to co jest u mnie, ja nie mam korektora(fabrycznie tak było).Możesz wymienić tylko ten przewód który jest przeciekajacy ale lepiej zmienić całą "gałąź" przynajmniej bedziesz miał porzadnie zrobione. ;-)
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Nowal » 12 lut 2009, o 22:22

koszt takich przewodów nie jest duzy a to sprawa bezpieczenstwa twojego i innych wiec wymien wszystkei zardzewiale i przeciekajace przewody, zakup tez klucz specjalny do przewodow hamulcowych to bez problemu odkręcisz
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości