skok gwintu

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

skok gwintu

Postprzez Michall » 17 lip 2014, o 20:28

Mógłby mi ktoś podać jaki jest skok gwintu na śrubach podwozia od metalowych oslon wydechu oraz filtra paliwa?niestety nawet w serwisie tego nie wiedza,prosze o pomoc,bo nie moge dobrac srub ze skepow zadne nie pasuja,to samo dotyczy tylnej rozporki kielichów USA.
Michall
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 13:12
Lokalizacja: abcd

skok gwintu

 

Postprzez pablomed » 17 lip 2014, o 23:16

nie za bardzo wiem o jakich śrubach piszesz może w wersji USA jest inaczej ale w euro wersjach są spinki nie śruby do osłon termicznych http://www.auto-spinka.pl/pl_PL/p/70143 ... 335004/449
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Opik » 17 lip 2014, o 23:16

metalowe osłony wydechu są przyczepiane na takie podkładki-słoneczka i tutaj skok gwintu nie jest Ci do niczego potrzebny bo to i tak wejdzie i tak
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 18 lip 2014, o 14:32

Obrazek


Woreczek po lewo.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Michall » 18 lip 2014, o 16:07

nie mylicie pojecia, ja mowie o metalowcyh oslonach jedna jest sprzozdu (szersza ale krotsza) dryga stylu (wezsza ale dluzsza),prawdopodobnie jest to po to jakby sie zerwaly uwchyty wydechu, zeby caly wydech nie spadal na ziemie,jezeli mi by chodzilo o oslony termiczne to bym nie pisal ze metalowe tylko aluminiowe,to jest duza roznica,bo jesli chodzi o aluminiowe oslony termiczne to tak samo wiadomo na blaszki
Michall
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 13:12
Lokalizacja: abcd

Postprzez pawelus6 » 18 lip 2014, o 19:18

Michall napisał(a):nie mylicie pojecia, ja mowie o metalowcyh oslonach jedna jest sprzozdu (szersza ale krotsza) dryga stylu (wezsza ale dluzsza),prawdopodobnie jest to po to jakby sie zerwaly uwchyty wydechu, zeby caly wydech nie spadal na ziemie,jezeli mi by chodzilo o oslony termiczne to bym nie pisal ze metalowe tylko aluminiowe,to jest duza roznica,bo jesli chodzi o aluminiowe oslony termiczne to tak samo wiadomo na blaszki


Z tego co opisałes wczesniej sam myslałem ze chodzi Ci o osłony termiczne, może dlatego w ASO tez Ci nie pomogli.

Chodzi to ta poprzeczną blachę w tunelu w którym idzie wydech:
http://img34.imageshack.us/img34/839/20091114172.jpg
Nie wiem sam dokładnie jak to sie nazywa spędziłem 5min w google szukajac ale nie wiem jak to określic zeby wszyscy wioedzieli o co chodzi, może inni pomogą :D
Ale faktycznie, namieszane troche :P


PS. Najczesciej urywana jako pierwsza jak ktos zaczyna na gwincie jeździc :D
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Michall » 18 lip 2014, o 19:26

tak dokladnie i stylu tez taka jest,w serwisie nie widza tego wogole tylko blachy aluminiowe termiczne a to jest przeciez zupelnie co innego
Michall
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 13:12
Lokalizacja: abcd

Postprzez Opik » 18 lip 2014, o 22:53

Michall napisał(a):bym nie pisal ze metalowe tylko aluminiowe,to jest duza roznica


jakbyś napisał STALOWE to by była inna kwestia, aluminium to też metal ;)

jak tak tłumaczysz to nie dziwne że nikt nie był w stanie pomóc

co do samego gwintu to nie wiem jaki jest, ja dawałem zwykłe nakrętki jakie znalazłem w warsztacie i pasowały, nie wiem z czym tam masz problem ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Michall » 19 lip 2014, o 14:42

bo zwykle nie pasuja:)przy dokrecaniu pewnie gwint sie znieksztalcil u ciebie proste
Michall
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 13:12
Lokalizacja: abcd

Postprzez Paweu » 19 lip 2014, o 16:12

Michall napisał(a):Mógłby mi ktoś podać jaki jest skok gwintu na śrubach podwozia od metalowych oslon wydechu oraz filtra paliwa?


A nie możesz ich po prostu zmierzyć ? Nie masz ich czy może nie masz suwmiarki lub grzebienia pomiarowego ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Michall » 19 lip 2014, o 16:52

no nie mam wlasnie,przeciez od tego jest forum,zeby sie czegos dowiedziec(przynajmiej mozna uzyskac pewna odpowiedz),a widze ze problemy duze sa, jak ktos nie wie, wedlug mnie nie powinien sie wogole odzywac...
Michall
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 13:12
Lokalizacja: abcd

Postprzez Opik » 19 lip 2014, o 17:47

Michall napisał(a):bo zwykle nie pasuja:)przy dokrecaniu pewnie gwint sie znieksztalcil u ciebie proste


Wydaje mi się że jednak wiem lepiej co jest u mnie w samochodzie i żaden gwint tam się na pewno nie zniekształcił, proste ;) pewnie miałeś tam drutowane coś i dlatego nie pasuje, nikt nigdy się nie skarżył że tam nakrętki nie pasują zwykłe
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości