Tuning

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Paweu » 11 paź 2014, o 22:28

MiroGti napisał(a):Radi napisał/a:
No kompresorek faktycznie nie wielki koszt chyba też sobie założę a najlepiej dwa

Ale pewnie taki do kół bo odprężenie silnika raczej takie tanie nie jest bo co drugi na forum mialby takie cacko pod maska


Skoro słowo kompresorek pojawiło się przed słowem malowanie to może chodziło o to że zakupi sprzęt i pomaluje auto ? :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez Skun » 11 paź 2014, o 23:23

Paweu napisał(a):
MiroGti napisał(a):Radi napisał/a:
No kompresorek faktycznie nie wielki koszt chyba też sobie założę a najlepiej dwa

Ale pewnie taki do kół bo odprężenie silnika raczej takie tanie nie jest bo co drugi na forum mialby takie cacko pod maska


Skoro słowo kompresorek pojawiło się przed słowem malowanie to może chodziło o to że zakupi sprzęt i pomaluje auto ? :hyhy:


Dokładnie chodziło mi o to że kupie farby i pomaluje go kompresorem hehe

[ Dodano: 2014-10-11, 22:24 ]
bo taki samochód do lakiernika oddawać to raczej głupota, chyba że nie ma się co robić z kasą :D
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez Pozor » 12 paź 2014, o 01:30

tiaa po co wydawać kasę na lakiernika który wie jak przygotować materiał pod malowanie i położyć dokładnie lakier . Nie ma to jak nabić w szprej i pomalować bez polerki ;-) A teraz bez żartów ,jeżeli masz doświadczenie lakiernicze to owszem pomaluj , ale jeżeli wydaje ci się że to jak malowanie ściany czy płotu to się ostro na tym przejedziesz , i nie będę powtarzał słów kolegów wyżej bo dobrze ci radzą , by wrócić do serii i wtedy OEM robić :cwaniak:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Radi » 12 paź 2014, o 21:09

Szczerze to przód zaliczył chyba czołówkę, ja bym se dał spokój lepiej odlozyc kasę na następnego w ładnym stanie. Ciekaw jestem co jest z zawiecha ze kolo ma taki negatyw.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Skun » 12 paź 2014, o 21:48

zbieżność do regulacji i końcówki drążka do wymiany :D bo trochę śliskie drogi były hehe :D
Bakam, bakam, pod zielonym godłem
Avatar użytkownika
Skun
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 21:29
Lokalizacja: Bielsko Biała

Poprzednia strona




Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości