Głowica = większa moc?

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez witboy » 24 lis 2014, o 16:33

a i tak i tak samochod n/a dalej bedzie kiblem niewspomierny koszt do uzyskanych mocy....wiem bo przechodzilem przez takie mody i uzyskanie mocy +50 kuca w maxie 78 kuca uzyskalem ponad serie w silniku bardzo podatnym na tuning jakim jest oplowski c20xe, sprawilo ze nigdy wiecej wolnossaka, za duze koszta za duze grzebanie w g...a mocy z tego jak kot naplakal
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Opik » 24 lis 2014, o 19:06

ale kultura pracy to wynagradza ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witboy » 24 lis 2014, o 19:50

opik kultura pracy na ostrych walkach, reg kolach rozrzadu programie a w ost tygodniach jak mialem ten samochod rowniez lekkie kolo zamachowe ...serio bylo hmmm :d zwlaszccza wolne obroty :D po ostrych walkach hehe :lol:
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiogol » 24 lis 2014, o 19:51

Panowie co przy okazji wymienić?

usz. kolektor ssącym, wydechowym,
usz. pokrywy zaworów
uszczelniacze zaworowe
wyczyszczenie i lekkie dotarcie zaworów. (też to robić)?
Pasek rozrządu - wymieniany ok 5tys cały rozrząd

Chcę już zrobić to konkretnie, bo pewnie będę nim jeździł jeszcze lata świetlne:) .

Prawdę mówiąc chcę się zamknąć max w 500-600 zł (kolega będzie mi robił).

Wymieniać zawory (mam gaz), pierścienie?

Tak przy okazji ile silniki AFT wytrzymują km i ile jeszcze wytrzyma po takim zabiegu?
Obecnie mam ok 250 tys/km (ile realnie to nie wiem). Interesuje mnie czy taki zabieg jest w ogóle opłacalny. Czy te silniki mimo 8V są kolizyjne?
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Opik » 24 lis 2014, o 20:24

witboy, nadal lepiej niż diesel :lol:

krzysiogol napisał(a):usz. kolektor ssącym, wydechowym,
usz. pokrywy zaworów
uszczelniacze zaworowe
wyczyszczenie i lekkie dotarcie zaworów. (też to robić)?
Pasek rozrządu


tak
zawory albo czyścisz i nic nie docieraj, albo oddaj do zakładu który to zrobi na 3kąty i wtedy też nic nie docieraj, oni naprawdę zrobią to lepiej
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiogol » 24 lis 2014, o 20:29

No właśnie chciałbym zrobić to możliwie najmniejszym kosztem a na 3 kąty to pewnie nie jest tania sprawa:).

Opik Twoim zdaniem zwiększy się żywotność silnika?:)


Btw. Ładne postępy poczyniłeś w swoim golfie...ale ciemne alusy? blee:D
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Opik » 24 lis 2014, o 20:37

krzysiogol, pytałem się w konkretnym warsztacie jakby to wyglądało i dla mojej głowicy

"Jeżeli gniazda i zawory będą w dobrym stanie czyt. nadające się do obróbki wtedy całościowy koszt obróbki i modyfikacji wyniesie ok. 600pln z wymianą prowadnic i uszczelniaczy."

Na pewno się zwiększy, bo w pierwszej kolejności padają głowice właśnie w większości silników. Ale wszystko zależy od eksploatacji, jak dbasz, nie pałujesz na zimno, wymieniasz wszystko na czas i użytkujesz z głową to i 400 tys zrobisz bez jakiegokolwiek remontu, inny po 100 tys zarżnie taki sam silnik
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiogol » 24 lis 2014, o 20:46

To trochę drogo. Całościowa naprawa w efekcie końcowym przewyższy mi wartość golfa:D.

Jednak zostanę przy podanych wcześniej wymianach.

Gniazda zaworów i gniazda to bardzo droga zabawa?
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez witboy » 24 lis 2014, o 22:12

opik szczerze to drogo skoro 600 u cb krzycza u mnie w 300-350 zl by sie zamknol no chyba ze prowadnice zaworowe sa tak drogie do tej glowicy, ale ostatnio robilem 16v glowice, kazde ganiazdo i zawor szlifowany i sprawdzany cisnieniowo, prowadnice i uszczelniacze ,planowanie i ew jak ktos sobie chce to powiekszanie kanalow ssacych i wydechowych pod uszczelki, ale bez polerki kanalow i za cos takiego zaplacilem chyba 350? 400? jakos tak bo jeszcze chyba za cos placilem, a fakt tylko mowilem ze mi sie nie spieszy

a tylko poszedlem bezposrednio do goscia co robi tylko glowice a nie do mechanika i on swoja marze da plus goscie od roboty glowicowej ktorzy swoja stawke naliczaja
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 24 lis 2014, o 22:27

http://dziak.pl/

Ale jestem pewny że zrobią to tak że nakręciłby drugie tyle bez dotykania jej palcem ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości