czym i jak najlepoej wysłać 4 felgi

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez killah » 30 paź 2013, o 19:35

bioly21 napisał(a):
killah napisał(a):
bioly21 napisał(a):do mnie jakis tydzien temu przyszly cale kola z oponami , bbs rm 16 i zaplacilem za wysylke 100zł . przyszlo w 2 paczkach siódemka


Tak też wysłałem felgi. Mam nadzieję że dotrą całe. Oddzieliłem felgi między sobą styropianem i owinąłem dobrze stretchem. Dekielki wrzuciłem do środka (spakowane w folię bąbelkową oczywiście)

Dzisiaj pewnie dotrą do adresata to będę wiedział co tam z nimi ;)

Ale wielkie dzięki za odpowiedzi. Ja wysłałem UPS i całkiem dobra cena była.


moje nie byly jakos specjalnie zabezpieczone jedynie karton na dole i na gorze miedzy nimi nic nie bylo i przyszly w jednym kawalku , ogolnie zauważyłem juz od jakiegos czasu ze kurierzy zaczeli bardziej dbac o przesylki i nie sa juz tak "pomiete " jak dawniej


Moje niestety dotarły bez 2 dekielków które zapakowałem do środka felgi. Ale już nie dojdę do tego czy zgubił je kurier (jeśli tak to powinna być dziura w stetchu) czy też odbiorca był nieuczciwy i chciał mnie oszukać by zbić cenę. Tak czy siak oddałem 3 dychy za dekle co by ukręcić łeb sprawie.
killah
 

 

Postprzez saszelqq » 2 lis 2013, o 13:00

speckom napisał(a):100zl za wyslanie felg to cena z kosmosu. ja z ubezpieczniem wysyłam czasem za 20zł 4szt z oponami.

Chyba sam musisz być kurierem :lol:
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 2 lis 2013, o 13:10

saszelqq napisał(a):
speckom napisał(a):100zl za wyslanie felg to cena z kosmosu. ja z ubezpieczniem wysyłam czasem za 20zł 4szt z oponami.

Chyba sam musisz być kurierem :lol:

Jak firma ma podpisaną umowę z kurierem to ceny tak wyglądają . Jednak dla prywatnej osoby ceny min 80zł .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Postprzez bioly21 » 9 lis 2013, o 01:42

dokladnie jak masz umowe z firma to wychodzi Cie wysyłka 30-40zł , jak tej umowy nie masz to jest to 100-150% drozej wiem bo przed zakupem specjalnie sie dowiadywalem i wlasnie cene w okolicy 100zł kurier mi krzyknał wiec dlatego je zamowilem
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Poprzednia strona




Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości