1.8T VS 1.9TDI

Rozmowy bez żadnych ograniczeń. ;)

Moderator: Moderator

Postprzez Banita95 » 8 mar 2014, o 00:19

Piaggio, Będziesz na vag Familia w Iławie ?

chomik, ostatnio miałem okazje przejechać się honda na turbo i nwm czy nie wezmę benzyny :D
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez chomik » 8 mar 2014, o 01:12

jak chcesz miec autko do 200 kuca to bierz Arla , jednak gdy chcesz cos wiecej to bierz 1,8t
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Postprzez Piaggio » 8 mar 2014, o 11:18

Różnie to bywa, ale planuje być :-D :-D
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez chomik » 8 mar 2014, o 12:03

No to ładuj zdrowego 1,8t i zaczynasz zabawę w klocki .. bo nawet z 150tki po kilkunastu modach mozesz ( IC , wieksze turbo itd itd .... ) spokojnie wyciagnac bezpieczne 350kuca
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Postprzez AdiK__ » 8 mar 2014, o 19:57

chomik napisał(a):No to ładuj zdrowego 1,8t i zaczynasz zabawę w klocki .. bo nawet z 150tki po kilkunastu modach mozesz ( IC , wieksze turbo itd itd .... ) spokojnie wyciagnac bezpieczne 350kuca


Dokładnie. Jeśli zależy Ci na mocy to 1.8T bardzo podatny na tuning i niewielkimi modami można zyskac sporo koni. Ostatnio na spocie słyszałem rozmowę dwóch kolesi którzy to mówili że każdy 1.8T w serii był kuty. Czy to prawda?

Słyszałem też że kolesie wykręcili z AVF czy tam AWX 225KM i na hamowni korbowody popłynęły :/ więc osobiście sie boję swoją jeszcze bardziej kręcić, aczkolwiek w planach jest na ten sezon FMIC :)
Ostatnio edytowano 8 mar 2014, o 20:07 przez AdiK__, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 8 mar 2014, o 20:05

Po nie kąt prawda. Z tym, że nawet mk3 tdi maja kute korbowody :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Banita95 » 8 mar 2014, o 20:14

200km po maską fajna rzecz tylko gdzie to u nas w Polsce rozwinąć ?

Nwm właśnie czy brać tdi i podkręcić go do 180 km czy brać benze i małymi krokami robić mody na 200+ Wszystko zależy od pracy w te wakacje zarobie na samochód chrupka sprzedam i bd można modzić
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez chomik » 9 mar 2014, o 14:08

Adik , nie do końca tak jest . dopiero BAM 225 ma grubsze korby w serii . Ori korby też są spoko ... przy ogarniętym mechaniku można spokojnie zrobić 250kuca na nich i nie ma prawa nic się z nimi dziac . 1,8t jest bardzo wrażliwe na skłąd mieszanki i wielu tunerów nie ogarnia tematu i wypala tłoki itd .. wtedy są takie skutki i lament na forach :) w serii 150 wrzucasz wiekszy IC ,turbo od bama 225 , mała zabawa z wtryskami , modzisz komputer i juz masz gruby plus .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń

Poprzednia strona




Powrót do Na luzie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości