ogrzewanie nie działa

Wszystko co związane z klimatyzacją i nawiewami w samochodzie Volkswagen Golf 3

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 26 kwi 2013, o 11:17

no to chyba czeka mnie demontaz jednak zeby dostac sie do tego szalonego gowna :/ wlasnie wydlubalem z kratek nawiewow kawalki sypiacej sie gabki ktore wygladaja identycznie jak te w Twoim poradniku :/
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

problem z ogrzewaniem - temp. 70

Postprzez KonMan » 18 paź 2013, o 12:21

Witam :)
Mam problem z ogrzewaniem. Mam tylko zimne powietrze gdy przekręcam pokrętłem na ciepłe to wieje zimne z odrobinką ciepła. Mam ciągle temp. 70. Zmieniłem termostat i dalej to samo. Temperatura troszkę sie podniosła do 75 a powietrze dalej zimne z odrobiną ciepła. Pomocy.

Pozdrawiam :)
KonMan
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 paź 2013, o 12:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Opik » 18 paź 2013, o 13:13

moze nagrzewnica padla albo zapowietrzony uklad?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 18 paź 2013, o 16:23

KonMan, poczytaj o dziurawej klapce regulującej napływ powietrza z ciepłego na zimne. To najczestsza przyczyna a sposób naprawy łatwo znajdziesz na forum.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez KonMan » 19 paź 2013, o 10:42

móglbyś mi podać linki ? :)
Posiadam na sprzedaż części do mk3 w tym jasne i rarytasy ! Pisać !
KonMan
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 18 paź 2013, o 12:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez lukas2402 » 8 gru 2013, o 17:20

Witam, mam problem z ogrzewaniem, wyczytalem na kilku forach ze moze to bys spowodowane niedroznym przewodem od zbiornika wyrownawczego i dlatego sie zapowietrza jednak to sprawdzilem i jest wszystko ok, nie widze tez zadnych wyciekow na dywanikach czy zaparowanych szyb o poranku (co mogloby wskazywac na peknieta nagrzewnice), nie miesza mi sie rowniez plyn chlodniczy z olejem. silnik pracuje ze stala temp 70-80 stopni, dzisiaj postanowilem zastosowac kolejna rade wyczytana na forum mianowicie odkrecic korek od zbiorniczka wyrownawczego i nagrzac samochod na biegu jalowym do granicy 90-100 stopni, pojawil sie taki problem ze poza tym ze nagrzewnica slabo grzeje (letnie powietrze) to przy temp ponad 90 stopni wiatrak od chlodnicy sie nie wlacza (przy czym oba przewody od chlodnicy juz przy temp ok 80 stopni zrobily sie gorace) a ze zbiornika wyrownawczego strumieniem zaczal wylewac sie dopiero co dolany plyn przez te otwory z boku. nie wiem od czego zaczac czy to czujnik w chlodnicy czy inny powod... chcialbym uniknac kosztownej wymiany uszczelki pod glowica. co to moze byc? co jeszcze moge sprawdzic badz zastowowac? znalazlem na jakims forum cos o jakichs proszkach badz plynach do uszczelniania ukladu chlodzenia ktore dzialaja niby przy minimalnych nieszczelnosciach. prosze o pomoc. plynu ubywa i dolewam ok litra na 1000km
lukas2402
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 14:36
Lokalizacja: podlasie

Postprzez Pro100 » 10 gru 2013, o 00:23

Byłeś pod autem sprawdzić pompę wody? Czasami to właśnie ona sie poddaje, co do letniego powietrza to do sprawdzenia termostat i nagrzewnica.

A w ogóle włącza Ci się wiatrak?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lukas2402 » 10 gru 2013, o 15:58

Pro100 napisał(a):A w ogóle włącza Ci się wiatrak?

no wlasnie wiatrak sie nie wlacza... znalazlem gdzies ze czujnik na chlodnicy potrafi sie czasem zablokowac czy cos takiego, nie wiem co zrobic zeby go ewentualnie odblokowac lub jakos sprawdzic czy w ogole dziala... a co do pompy wody to ma ona kilka miesiecy bo przy okazji wymiany rozrzadu i pompa zostala wymieniona..
lukas2402
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 14:36
Lokalizacja: podlasie

Postprzez Pro100 » 10 gru 2013, o 21:32

Ale sprawdzić ją możesz - nie zaszkodzi ;) Co do czujnika kup nowy tylko weź stary na wzór bo jest kilka rodzajów koszt max 30zł. Przynajmniej będziesz miał pewność, że to nie to, może silniczek wentylatora jest już martwy, ja bym zaczął od czujnika.

Generalnie może ucieka Ci woda przez zbiorniczek gdy zagotujesz silnik (skoro wiatrak nie chodzi) trzeba wziąć to pod uwagę.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 11 gru 2013, o 10:41

Sprawdź czy niema pomyłki w założeniu paska wielorowkowego, dość często zakładany jest niewłaściwie czyli górą koła pompy wody bo da się tak założyć.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona

http://www.awz.pl



Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości