keskin KT 5

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez adi » 16 sty 2014, o 12:53

wychodzi na to ze lepiej kupic te 120 szt kosztuja 250 zł jak juz to wszystkie zmienie , a szt 3,50 to wychodzi 350 zł za 100 szt ...
Avatar użytkownika
adi
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 21:30
Lokalizacja: Opalenica

 

Postprzez Radi » 17 sty 2014, o 11:34

Ogólnie to trochę sobie cenią za te imitacje ja dokupywałem śruby do swoich felg to dawałem coś koło 3 zł za pełnowymiarowa tytanową śrubę, a tu 3,5 za praktycznie sam łeb z metalu niewiadomego pochodzenia. Ale coś za coś moim zdaniem ładne śruby mogły by wyglądać lepiej niż imitacje i nie było by z nimi problemu w przyszłości ale z drugiej strony trochę roboty by z tym było.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez adi » 17 sty 2014, o 12:54

jest zima wiec trochę czau jest wiec szukam jakies ładne sruby i biore sie do roboty dzieki za pomoc ;)

pozdrawiam
Avatar użytkownika
adi
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 21:30
Lokalizacja: Opalenica

Postprzez BartheZz_3 » 17 sty 2014, o 15:58

Radi napisał(a):praktycznie sam łeb z metalu niewiadomego pochodzenia

Z tego co pamiętam, są aluminiowe...
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Radi » 17 sty 2014, o 17:42

BartheZz_3 napisał(a):
Radi napisał(a):praktycznie sam łeb z metalu niewiadomego pochodzenia

Z tego co pamiętam, są aluminiowe...

ja spotkałem się jeszcze ze metalowymi jak i z plastikowymi
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez adi » 25 sty 2014, o 18:54

jaki kolor proponujecie do tych felg?
Avatar użytkownika
adi
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 21:30
Lokalizacja: Opalenica

Postprzez dogu » 9 lut 2014, o 17:45

Odgrzeję trochę kotleta bo sam przerabiałem ten temat :)

Wyjąć imitacje z KT5 bez uszkodzenia jest praktycznie niemożliwe,ja rozwiercałem.Otwory po imitacjach nagwintowałem na śrubę M8 i imitacje zastąpiłem zwykłymi śrubami na imbus trochę wypolerowanymi ,które zamieniłem na pomalowane proszkowo w kolor złoty bo polerka nie wytrzymała kontaktu z chemia myjni bezdotykowych :lol: Śruby trzeba skrócić,zabawy było trochę ale jakoś poszło i wyszło tak :-)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
dogu
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 3 lip 2013, o 11:57
Lokalizacja: RDE
Rocznik: 1996
Silnik: AAM
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: cabrio

Postprzez adi » 14 lut 2014, o 17:10

ja tez zaczołem je rozwiercac ;) i gwintuje tylko niewem na jaki kolor je pomalowac ....

[ Dodano: 2014-02-14, 16:11 ]
ty masz 7.5 przod ? dogu
Avatar użytkownika
adi
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 21:30
Lokalizacja: Opalenica

Postprzez dogu » 14 lut 2014, o 18:17

adi napisał(a):ty masz 7.5 przod ? dogu

Wszystkie cztery 8J ET 20

Jaki masz gwintownik ? Proponuje zaopatrzyć się w gwintownik do nieprzelotowych otworów
Avatar użytkownika
dogu
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 3 lip 2013, o 11:57
Lokalizacja: RDE
Rocznik: 1996
Silnik: AAM
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: cabrio

Postprzez adi » 14 lut 2014, o 18:40

i przód ci wszedł bez problemu ? gwintami się nie martwię starszy jest ślusarzem to dla niego chleb powszedni :lol:
Avatar użytkownika
adi
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 28 mar 2012, o 21:30
Lokalizacja: Opalenica

Poprzednia stronaNastępna strona

tesla s forum



Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości