Borbet "T" czy Dezent "T"?

Wszystkie informacje o felgach aluminiowych, stalowych, oraz oponach.

Moderator: Moderator

Postprzez Grzesiek2507 » 13 sty 2015, o 22:31

Opik napisał(a):co ma skrzynia do felg?


wlasnie? :shock:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

 

Postprzez MoRo1245 » 15 sty 2015, o 17:24

To że ją dusi i nie da się jechać. Zbyt duży opór robią.
p.s. próbowałem na oponach 205 więc nie wiem czy to też nie od tego bo na 195 to luksus leci :)
MoRo1245
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 23:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pawelus6 » 16 sty 2015, o 00:05

MoRo1245 napisał(a):To że ją dusi i nie da się jechać. Zbyt duży opór robią.
p.s. próbowałem na oponach 205 więc nie wiem czy to też nie od tego bo na 195 to luksus leci :)


Oj ludu ludu, ja przesiadłem sie z 175 na 205 i nie czułem roznicy.
Co ma mulic, bez przesadzy, jakbys 3x zwiekszał szerokosc opony to mozna sie martwić.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez MoRo1245 » 17 sty 2015, o 22:10

Zapraszam na jazdę i sam się przekonasz jaka jest różnica :)
MoRo1245
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 23:24
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona




Powrót do Felgi i opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość