VAG

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Balcer » 1 sty 2013, o 23:25

Jutro moge zrobic Ci screena z VAGa 311
[img width=406 height=90]http://polatanysklad.pl/logo/2.png[/img]
Balcer
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 2 gru 2012, o 14:37
Lokalizacja: włoclawek

 

interfejs vag

Postprzez skolar » 1 lut 2013, o 16:11

witam otoz rzymierza sie do kupna interfejsu i znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/kb1-kabel-interf ... 94627.html co o tym myslicie ?? moze polecacie cos juz sprawdzonego albo lepszego w przedziale tak okolo 100 zl
skolar
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 17:02
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez Piaggio » 1 lut 2013, o 16:24

OBDII + USB więc śmigac bedzie, podobno czarne kabelki sa bardziej wytrzymałe, podobno bo tez mam taki niebieski juz spory czas i od czasu do czasu podlączając auto łaczy i śmiga normalnie. Uzyj wyszukiwarki było sporo tematow o tm. Pozdro.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1891
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez hellaflush » 1 lut 2013, o 17:20

Poszukaj sobie innej aukcji bo tutaj zdzierają hajs bo niby tani kabel a wysyłka drugie tyle...
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez slawek5t » 1 lut 2013, o 17:32

Nie żadne ździeranie tylko kurier.
Może znajdzie 5-10 zł taniej ale pocztą. Weźmie najtaniej to bedzie szło tydzien albo zginie paczka i tyle z oszczędnosci ;) Co innego gdyby rózniło sie 50 zł.

Polecam tylko czarne kable. Z niebieskimi różnie to bywa.
Mój golfik ;)
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 2 lut 2013, o 09:57

Wejdź na ta stronę: www.viaken.pl Może coś u Nich uda się znaleźć.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3881
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 2 lut 2013, o 11:40

ja bym odradzał ten chipsecie FTDI ft232rl bo mam jeden kabelek i wiesza mi sie znaczy sie do 2000-2200 obrotów działa potem cisza nie dobiera danych

zmniejszenie predkosci nic nie daje zmiana czasu też


drugi na pl2303 chyba działą ł swietnie ale zjarałem go bo zle podpiołem obd2 :/

co do ceny to spokojnie znajdziesz kabelek o połowe tanszy z tymi samymi możliwosciami bo 100 zł to przesada

w tej cenie są już z CAN i na taki bym popatrzył mając 100 zł na wydanie

za obd2 w granicach 40 zł optymalnie
jak szukasz to sortuj sobie najlepiej ile najwiecej przedmiotó ktoś sprzedał tak najlepiej trafisz

pozdro i miłęgo logowania

[ Dodano: 2013-02-02, 10:42 ]
aha jak chcesz materiały które ktoś dodaje to po pierwsze masa jest na chomiku po drugie nie jeden Tobie podeśle na mail jak poprosisz :)
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez tomek28 » 2 lut 2013, o 19:24

Witam.Kolego kupiłem w tym sklepie ten kabel i był uszkodzony!chciałem odesłac ale paragon mi wcieło.kupiłem czarny na allegro i chodzi cacy.nazwa sprzedającego to fhu-elro.






3. Używanie wulgaryzmów oraz stosowanie skrótów wulgaryzmów i oszukiwanie cenzora będą karane warnem. -prezesik25
Ostatnio edytowano 26 mar 2013, o 21:56 przez tomek28, łącznie edytowano 1 raz
tomek28
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25 gru 2009, o 10:19
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez dawid12345 » 26 mar 2013, o 10:20

koledzy zle zakodowalem sterownik. Miga kontrolka od swiec zarowyh. Jakk to naprawic? Jaki wpisac kod?
dawid12345
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 mar 2013, o 00:32
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Paweu » 29 kwi 2013, o 14:53

Witam.

Mam no ja zagwostkę. Chciałem się zapytać który z podanych przeze mnie interfejsów będzie lepsiejszy.. A może to jeden czort i brać najtańszy?

Oto linki do aukcji allegro.

UNIWERSALNY NAJLEPSZY INTERFEJS VAG KKL USB OBD2

NAJLEPSZY interfejs USB VAG KKL we wtyku OBD2 PL

Interfejs VAG KKL na USB,OBD1, OBD2
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4273
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości