MFA

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez buli202 » 14 lip 2013, o 17:01

Witam Koledzy mam pytanie i troche odswierze temat mam golfa 3 91r. benzyna /gaz i moje pytanie jest nastepujace czy jest mozliwosc zalorzenia licznika MFA w takowym aucie najbardziej mnie interesuje spalanie
buli202
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 16:59
Lokalizacja: Olsztyn

 

Postprzez pablomed » 15 lip 2013, o 08:04

jesli nie 1.4 to tak, i wszystko to masz wielokrotnie i dokłanie opisane na tym i każdym forum golfa
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez buli202 » 16 lip 2013, o 16:44

Witam Koledzy mam pytanie i troche odswierze temat mam golfa 3 92r. benzyna /gaz i moje pytanie jest nastepujace czy jest mozliwosc zalorzenia licznika MFA w takowym aucie najbardziej mnie interesuje spalanie i czy bedzie on pokazywal spalanie gazy czy benzyny??
buli202
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 lip 2013, o 16:59
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Sekate » 19 sie 2013, o 21:37

Cześć ;)
W jaki sposób podłączyć spalanie MFA w silniku ADY? Wyczytałem, że trzeba podłączyć się pod 10. pin kompa, ale niestety po podłączeniu nic się nie stało, spalanie dalej było -,-- a po przejechaniu 100m zrobiło się 0,00.
Avatar użytkownika
Sekate
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 12:10
Lokalizacja: Stegna

Postprzez mike_00 » 17 wrz 2013, o 18:36

zadam tutaj pytanie, chyba pasuje pod temat.

Mam licznik firmy VDO wyskalowany od 0 do 220 i MFA fabrycznie.
Po kilku minutach jazdy przestaje dzialac zmiana trybu MFA, kupiłem na allegro licznik firmy MOTO-METER ktory jest wyskalowany od 20 do 220 km/h tez z MFA
Wszystko dziala super - poza wskaznikiem temperatury !!!!
wskazowka wychyla sie maksymalnie do 75 stopni i wyzej nie chce.
w VDO pokazywala normalnie 90 stopni i na kompie VAG tez dobrze wskazuje.

Mozliwe jest ze winna jest wersja licznika ??
mike_00
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 19:32
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pablomed » 17 wrz 2013, o 18:52

Taka jest specyfika liczników Motometer. Chodzi o to że one wskazują dokładnie (możesz się upewnic mierząc termometrem temperaturę w zbiorniczku), a ten co miałeś pokazywał pi razy drzwi, czyli od 90 stopni wskazówka odchyla się dopiero wtedy jak rzeczywista temperatura jest sporo niższa (60-70) lub sporo wyższa (110).
Z tyjm że teraz jeśli zostawisz auto na luzie albo jedziesz w korku to temperatura powinna sięgnąć 90-95-stopni. Jeśli tak się dzieje to już wiesz że masz niecałkowice sprawny termostat, ale nie ma sensu go zmieniać chyba że poniżej 70 bedzie w czasie trasy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mike_00 » 17 wrz 2013, o 20:58

jechalem w malym korku, wentylator na chlodnicy mi sie włączał, wiec silnik powinien chyba miec te 90.

czy sie myle ??
mike_00
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 19:32
Lokalizacja: Białystok

MFA - podłączenie czujników

Postprzez tome » 26 wrz 2013, o 20:08

Przybieram się do montażu MFA, licznik siedzi, manetka siedzi, przyjdzie niedługo wiązka i wstępnie mam pare pytań. Auto to mk3 z silnikiem 1z / 90km

1. Jeśli mam gotową wiązke, liczniki i manetke, będę musiał jakieś piny przelutowywac/dolutowywac?

2. Gdzie motnować dokładnie ten czujnik temperatury oleju? Czy musze jakiś trójnik kupowac, czy podstawke pod filtr?

3. Czujnik temperatury bodajże za lewą kratką przy klaksonie?

4. Pytanie w sumie nie związane z MFA ale chce wrzucić też czujnik ciśnienia oleju do oddzielnego zegaru i gdzie umieścić ten czujnik? Wtedy już na podstawce pod filtrem? Gdzie najlepsze ciśnienie będzie tak abym mógł wrzucić tam czujnik bez ingerencji wietrarki, etc.
Avatar użytkownika
tome
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 00:07
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pablomed » 27 wrz 2013, o 14:06

tome, można by to opisywać któryś tam raz ale naprawde łatwo znajdziesz pod hasłem montaż MFA. Równiez odnośnie dodatkowego czujnika ciśnienia. Ten od MFA ma wolne miejsce w podstawece filtra, ten dodatkowy od ciśnienia: musisz znaleźć trójnik w akcesoriach tuningowych
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

jaki przełącznik MFA

Postprzez Macko0118 » 13 lis 2013, o 15:33

Witam wszystkich forumowiczów Panowie mam takie pytanie mam golfa III 1.9 TDi 90KM 96r. i czy przełącznik wycieraczek z komputerem MFA będzie pasował obojętnie jaki tzn czy od diesla czy od benzyny??? bardzo proszę o jakieś podpowiedzi Pozdrawiam
Macko0118
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 20:19
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez pawel66600 » 13 lis 2013, o 15:49

Nie ma różnicy czy benzyna czy diesel, przełącznik jest taki sam.
Szaleństwo czy głupota? Po prostu PASJA na zawsze. . .
Avatar użytkownika
pawel66600
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 29 kwi 2010, o 10:08
Lokalizacja: GK

Postprzez Macko0118 » 13 lis 2013, o 15:56

Dzięki kolego Pozdrawiam
Macko0118
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 20:19
Lokalizacja: Wadowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości