MFA

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez sirGrzesio » 2 lut 2010, o 10:05

poz. 1 - pamięć okresową (od włączenia do wyłączenia zapłonu)
poz. 2 - pamięć sumaryczna o jazdach do 100 godzin, przejechania 10000 km i zużycia 1000 l paliwa. jak przekroczysz którąś z wartości to się zeruje
Avatar użytkownika
sirGrzesio
Gaduła
 
Posty: 405
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 18:08
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez darius84 » 2 lut 2010, o 15:47

1 to jest pamiec krotkotrwala i nie kasuje sie po kazdym zgaszeniu silnika,musi uplynac kilka minut. przykladowo rano wsiadasz do auta i jedziesz do pracy,to 1 pokaze Ci spalanie od momentu uruchomienia a 2 pokazuje srednie spalanie z dluzszego okresu czasu.
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez pablo1932 » 3 lut 2010, o 07:14

dzieki Chlopaki:D:)
pablo1932
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lis 2009, o 21:52
Lokalizacja: Lublin

Postprzez tberent » 9 lut 2010, o 17:07

marcinkoz2910, panie elektronik musi mieć zgodny DPN
tberent
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1 sie 2009, o 20:59
Lokalizacja: EL/ELW

Postprzez marcinkoz2910 » 9 lut 2010, o 18:54

tberent napisał(a):DPN
a co to jest? koledzy z niemieckiego forum piszą o numerach WGSZ

tak że masz jakąś wiedzę to podziel się nią lub zamilknij na wieki :lol:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

mfa do 1.8 aam

Postprzez killah » 31 lip 2010, o 13:53

elo

potrzebuję informacji jaki licznik mfa (dokładnie) potrzebny jest aby działał w 1.8 aam.

bo reszta wiązek i przęłącznik mfa to chyba jest już taka sama
killah
 

Postprzez K@mil » 31 lip 2010, o 14:36

z silnika 1.8/2.0 o numerze WGSZ 3838 albo 3862
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez killah » 31 lip 2010, o 14:53

K@mil napisał(a):z silnika 1.8/2.0 o numerze WGSZ 3838 albo 3862


oznacza to twoją niepewność czy obie wersje pasują?
killah
 

Postprzez K@mil » 31 lip 2010, o 15:03

killah napisał(a):obie wersje pasują?


3838 albo 3862
3838 lub 3862
3838 i 3862
3838 moze tez byc 3862
3838 pasuje rownież 3862


:lol:

obie wersje pasuja x)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez killah » 31 lip 2010, o 15:35

K@mil napisał(a):
killah napisał(a):obie wersje pasują?


3838 albo 3862
3838 lub 3862
3838 i 3862
3838 moze tez byc 3862
3838 pasuje rownież 3862


:lol:

obie wersje pasuja x)


:D mogłeś to przedstawić na przykładzie indukcji matematycznej:D
killah
 

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości