W tym, co robiłem (98r standard) nic nie trzeba było robić - dlatego w pierwszym poście pisałem, że praktycznie bez przeróbek. Ale tak jak w Mk3 jest wwiele wersji liczników ( MotoMeter , VDO, do tego indeksy prędkości czyli przeliczniki liczby obrotów koła na kilometr, indeks obrotów silnika itd.) tak i w Polo też. Nam jak robiliśmy to się "udało". Licznik był "trofiejny" i działaliśmy na zasadzie: gorzej nie będzie (fabryczny na skutek nieprzemyślanych przeróbek się zdymił). W Polo bywały do 97r jeszcze inne - prawie identyczne jak w Golfach, z temperaturą i paliwem po bokach. Tam to już w ogóle pikuś

. Praktycznie więc trzeba go mieć w rękach, połączyć i dopiero zdecydować o zakupie. Przy tych przeróbkach o których Kolega pisze - sprawa zaczyna być na granicy opłacalności.
Poprawiony w/g wskazówek PiJey88.
Ostatnio edytowano 4 maja 2008, o 21:50 przez
Zico63, łącznie edytowano 2 razy