Licznik, kontrolki, wskaźniki

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Zico63 » 4 maja 2008, o 18:52

W tym, co robiłem (98r standard) nic nie trzeba było robić - dlatego w pierwszym poście pisałem, że praktycznie bez przeróbek. Ale tak jak w Mk3 jest wwiele wersji liczników ( MotoMeter , VDO, do tego indeksy prędkości czyli przeliczniki liczby obrotów koła na kilometr, indeks obrotów silnika itd.) tak i w Polo też. Nam jak robiliśmy to się "udało". Licznik był "trofiejny" i działaliśmy na zasadzie: gorzej nie będzie (fabryczny na skutek nieprzemyślanych przeróbek się zdymił). W Polo bywały do 97r jeszcze inne - prawie identyczne jak w Golfach, z temperaturą i paliwem po bokach. Tam to już w ogóle pikuś :-). Praktycznie więc trzeba go mieć w rękach, połączyć i dopiero zdecydować o zakupie. Przy tych przeróbkach o których Kolega pisze - sprawa zaczyna być na granicy opłacalności.

Poprawiony w/g wskazówek PiJey88.
Ostatnio edytowano 4 maja 2008, o 21:50 przez Zico63, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

 

Postprzez Y@RO » 4 maja 2008, o 19:09

Heheh no wlasnie ja mam aktualnie z polo licznik z obrotomierzem i wskazówkami podswietlanymi od spodu z golfa IV ktore sam zamontowalem. Chce go spzredac i zalozyc juz ten nowszy z polo po 97r. Jestem tej mysli ze sie uda. Ten licznik co mam na oku jest z polo 1,4 wiec MOZE nie byc problemow z predkoscia i stanem paliwa w baku bo ja tez mam 1,4 silnik. :):) Ale jak masz ta instrukcje co pisales sam wczesniej ze opracowywales to wyslij : dj_yaro@tlen.pl moze i sie przyda :))
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez PiJey88 » 4 maja 2008, o 20:25

Zico63 napisał(a):tak jak w Mk3 jest wwiele wersji liczników ( Indigloo, VDO, ...

Indiglo to nie rodzaj licznika, tylko nazwa tarcz sprzedawanych na allegro.
Są dwie firmy liczników: VDO i MotoMeter
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Y@RO » 4 maja 2008, o 20:37

PiJey88 napisał(a):Są dwie firmy liczników: VDO i MotoMeter


sa dwie firmy ale wersji wiecej :P Bo jest z obrotkiem i bez :P z MFA i bez .. wiem ze w IBIZIE jest licznik km dziennych i calkowitych analogowy a w golfie nie wiem czy takie liczniki byly ... :)
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez Zico63 » 4 maja 2008, o 21:54

Jak pisałem, mam schemat z książki o Polo, są tam poprostu pozaznaczane te piny jak idą w Polo i dopiero z kartką to podłączaliśmy, ale tak fajnie jak u Kolegi Y@RO, że pin z Golfa na pin z Polo to to nie jest :-(
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Y@RO » 4 maja 2008, o 21:59

ale tak fajnie jak u Kolegi Y@RO, że pin z Golfa na pin z Polo to to nie jest :-(


Nie rozumiem tego zdania :D heheh :D no ja wiem ze to sa nie te same piny i nawet wtyczke trzeba zmienic jesli o to chodzi ... ja NIE mam MFA i nowe zegary tez NIE maja MFA czyli jak mowisz piny 3,5,6 i 19 maja byc wolne bo one sa do MFA .. a reszte to poprostu poprzepinac do odpowiednych miejsc .. :D TAK ?
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez Zico63 » 4 maja 2008, o 23:55

Miałem na myśli, że tak ładnie opisane iż "z pinu Golfa - kreseczka - na pin Polo", to ja nie mam opisane, bo jest to (tak jak poślę e-maila) xero strony z książki ze schematem elektrycznym i dopiero z tego domyślaliśmy się co i jak.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Y@RO » 5 maja 2008, o 00:14

Dzieki za emaila. A mialbym prosbe, moglbys wstawic fotki jak to wyszlo u Ciebie ? :)

[ Dodano: 2008-05-05, 00:15 ]
a i czy masz odrazu tez tak rozpisana kostke od golfa III bo niechce mi sie szukac a moze bys mial gdzies ...
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Postprzez Zico63 » 5 maja 2008, o 00:24

Niestety, nie robiliśmy to w moim, jak będzie ten gość to zrobię jakąś fotkę, ale to wyszło jak by był fabryczny - nie do poznania. A co do kostki - to co masz na myśli? Tam był tylko schemat. A rozpisanie kostki to jest to co w Twoim drugim tutaj poście - czy dobrze myślę?
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-19- ... ight=zicos
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez Y@RO » 5 maja 2008, o 00:30

To jak bedzie to poprosze foto. Z gory dzieki. Tak chodzilo mi o schemat kostki golfa II ale przeciez wlasnie juz podalem wczesniej gdzie pisze. hee Pozdro lece spac. #m sie i dzieki ;) Do uslyszenia jak z czyms bede mial problemy.
Zapraszam do komentowania i oglądania :) :D :P

http://www.golf3.pl/topics2/germanik-mk ... vt6067.htm
_________________
Avatar użytkownika
Y@RO
Czytacz
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:11
Lokalizacja: Liban City :]

Poprzednia stronaNastępna strona




Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości