Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Jacek » 17 kwi 2015, o 18:08

kiedyś próbowałem też tak zrobił, lecz coś u mnie nie wyszło
Jacek
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 kwi 2015, o 17:55
Lokalizacja: Opole

 

jak założyć silowniki od centralnego?

Postprzez Jabolgolf3 » 25 kwi 2015, o 20:59

Witam, posiadam golfa (3) z pneumatycznym centralnym, elektrycznymi szybami oraz z funkcja komfort, tzn mogę zamykać/otwierać szyby po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi. Chciałbym zmienić na centralny z pilotem wraz z siłownikami elektrycznymi. Nie wiem w jaki sposób przymocować siłownik elektryczny i cięgno. Czy ktoś wie jak zamontować w/w centralny w golfie?
1.8 gaz
Jabolgolf3
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28 sty 2015, o 22:52
Lokalizacja: Łódź

Postprzez shift00 » 25 kwi 2015, o 23:27

Chcesz ominąć centralny montowany seryjnie czy go wykorzystać i podpiąć się tylko centralką?
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 790
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 0.5VR6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

siłownik

Postprzez Jabolgolf3 » 26 kwi 2015, o 19:08

Witam, chce usunąć seryjny centralny z golfa i założyć elektryczne siłowniki (komplet).
1.8 gaz
Jabolgolf3
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 28 sty 2015, o 22:52
Lokalizacja: Łódź

Re: siłownik

Postprzez shift00 » 26 kwi 2015, o 19:24

Jabolgolf3 napisał(a):Witam, chce usunąć seryjny centralny z golfa i założyć elektryczne siłowniki (komplet).


Z usunięciem Ci nie pomogę, bo u mnie nie było centralnego więc sam zakładałem na siłownikach.

Potrzebujesz oczywiście centralki z pilotami i siłowników. Sam siłownik będzie miał jeszcze taki drucik i kostkę. Ten drucik i kostkę musisz zespolić z drutem wychodzącym z zamka, Ten drut na końcu ma wkręcany plastik który widzisz przy boczku. Potem trzeba się siłownikami podpiąć do centralki, a centralką do + i masy. Dodatkowo, niektóre centralki wypuszczają sygnał kablem brązowym, który możesz podpiąć pod kierunkowskazy. Tu polecam zrobić rozdzielacz i przez diody prostownicze odpowiednio wpiąć się w stronę prawą i lewą kierunkowskazów.

W necie jest trochę poradników jak to ogarnąć. Mam nadzieję, że jakoś Ci pomogłem, w razie czego pytaj dalej będziemy powoli składać Twoje centralne zamki :)
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 790
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 0.5VR6
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez NoLimited » 1 maja 2015, o 16:54

WItam. Centrala ciąg dalszy.....
Na wstępie przypominam że mam dokładany central i jak zamykam od strony kierowcy to samek spowrotem odbija i wypycha.......... co może być nie tak? BO już normalnie ręce opadają...

Zauważyłem że od strony pasażera idzie kabel od siłownika który nie jest podłączony z silniczka idzie czarny(myślę że masa) a dalej pod pulpit idzie już brązowy.. Central żyje tylko kiedy złącze te dwa kable, ale wariuje właśnie ... co tam może być? dodam że nie mam jak sprawdzić czy idzie to wszystko do jakiegoś sterownika bo kable idą w głąb głąb.. aż za radiem... musiał bym chyba wszystko do gołej blachy rozebrać żeby zobaczyć czy jest sterownik...


Pomoże mi ktoś z tym?




PROBLEM ROZWIĄZANY!



Wystarczyło wszystkie kable odpiąć i popryskać WD 40 były zaśniedziałe.
Ale central z pilota nadal nie działa... nieługo pojadę do elektromechanika i dam znać co jest może komuś się też przyda, bo jak na razie internet wiedzą na temat centralnych w gofrach 3 zbyt dużą nie grzeszy..
Avatar użytkownika
NoLimited
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 01:26
Lokalizacja: S-ce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 GTI 16v
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dogu » 6 maja 2015, o 22:19

Panowie dołożyłem do ori centralnego zamka sterownik na pilota Podłączyłem "sterowanie plusem" Zamek działa jak należy tj otwiera zamyka,kierunki mrugają i teraz chciałbym podłączyć domykanie szyb Oczywiście funkcje komfort mam bo z kluczyka mogę odsuwać i zasuwać szyby,sterownik posiada dodatkowy przewód na którym według instrukcji pojawia się 30 sek impuls masy Teraz pytanko jak przerobić ten impuls na "plus" Czy taki przekaźnik się nadaje i jak go ewentualnie podłączyć ?
http://images.sklepy24.pl/37673598/HFV4 ... 30a-12.jpg
Sprawdzając miernikiem na przewodzie od domykania szyb jest impuls ok 0,6V Czy taka wartość jest poprawna ?
Z góry dzieki za pomoc :)
Avatar użytkownika
dogu
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 3 lip 2013, o 11:57
Lokalizacja: RDE
Rocznik: 1996
Silnik: AAM
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: cabrio

Postprzez liberter » 7 maja 2015, o 09:04

Wiesz co, u mnie to działa ;) :-D
liberter
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 mar 2015, o 11:35
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez dogu » 7 maja 2015, o 20:32

liberter napisał(a):Wiesz co, u mnie to działa ;) :-D

To pisałeś do mnie ?
Avatar użytkownika
dogu
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 3 lip 2013, o 11:57
Lokalizacja: RDE
Rocznik: 1996
Silnik: AAM
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: cabrio

Postprzez NoLimited » 8 maja 2015, o 13:58

Witam Panów, mam jeden problem znalazłem centralkę od centralnego zamka i nie wiem co zrobić żeby działał pilot, bo jak na razie działa tylko na kluczyk Nawet instrukcji do tej centralki w necie nie mogę znaleźć.... pomoże ktoś?

PS: Nie patrzcie na bałagan w aucie XD

Obrazek
Avatar użytkownika
NoLimited
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 9 gru 2014, o 01:26
Lokalizacja: S-ce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 GTI 16v
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

pompy lakiernicze



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości